Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan nettdating være noe for meg som er en beskjeden person?

Anbefalte innlegg

Tja, hvor skal en begynne. Som mange andre her er jeg på jakt etter dame. Er nå blitt 23 år og aldri vært i noen form for seriøst forhold.

Er vel egentlig en ganske normal type, men har slitt veldig mye med at jeg har vært innesluttet og usosial i oppveksten. Er vel stort sett kommet forbi det stadiet nå, men problemet er at pga dette har jeg ikke har noen stor vennekrets, og det er vanskelig å treffe nye personer, da jeg er ganske beskjeden av meg i tilegg.

Kan nettdating da være en god løsning? Evt hvilke sider er seriøse? Anonym poster: 0158c3943806fa9fd01ef7e20aeb53aa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettdating er verdt et forsøk! To vennepar av meg som fant hverandre på nettet...Nå er de gift :) Sikkert en grei løsning for deg også, siden du ikke treffer så mange nye mennesker eller? Det finnes mange nettsider du kan sjekke ut. Bare søk på google :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Man finner mange interessante mennesker på nett, så jeg vil absolutt anbefale deg å gjøre dette.

Kanskje melde deg inn i ett forum for en ting du er interessert i, for så å møte noen derfra pga deres ''gjensidige interesse''? Da har dere allerede noe å prate om :)

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Det funker sikkert, men med mindre du er en uimotståelig hunk, så er det greit å være forberedt på å sende ut ørten meldinger til ørten jenter for å få et napp. De oppfører seg nemlig kliss likt som å virkeligheten og vil tilsynelatende jaktes på enn å faktisk gjøre noe selv (unntak for uimotståelige hunks).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et tips som også er greit å ha i bakhhodet nå som du er på jakt, er å gjøre det beste ut av deg :)

Husk god hygiene som å holde neglene korte, vaske hele kroppen, nappe monobrynet hvis du har et, prøv deg frem med forskjellige skjegg/bart frisyrer, få deg en stilig hårklipp kanskje en god parfyme til (ikke overdriv), få deg noen nye klær du føler deg komfortabel i, som samtidig ser bra ut, begynn å trene. Trenger ikke være rett på treningssenteret hver dag, men begynne med å gå tur eller jogge 1-2 ganger i uka, og føle på det derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...