Ragnar115 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hey. Eg prøvde da og laste ned DayZ men da eg startet Arma 2 Combind Operasions og gå inn på ein DayZ server ville ikke den gå innpå. Eg har da prøvd og laste ned spille Manuelt fordi FrameWork på pcen er defekt. Tror det er fordi eg har "Fake" windows. Så Six Launcher funker ikke. Noen som vet hvordan eg kan fikse det? Eller ein annen måte og spille DayZ på Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 1) Har du kjøpt spillet lovlig? 2) Hvis ja, har du steam-versjon eller ikke? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 1) Har du kjøpt spillet lovlig? 2) Hvis ja, har du steam-versjon eller ikke? Eg har kjøpt spille låvligt. Kjøpte det på steam. Eg har også steam... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Om du ikke har prøvd det fra før av, så start Operation Arrowhead og Arma 2. Det måtte jeg ihvertfall gjøre før jeg kunne spille DayZ. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Om du ikke har prøvd det fra før av, så start Operation Arrowhead og Arma 2. Det måtte jeg ihvertfall gjøre før jeg kunne spille DayZ. Gjort da, lastet du det ned manuelt eller bruker du Six Launcher? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Om du ikke har prøvd det fra før av, så start Operation Arrowhead og Arma 2. Det måtte jeg ihvertfall gjøre før jeg kunne spille DayZ. Gjort da, lastet du det ned manuelt eller bruker du Six Launcher? Tror jeg brukte Six Launcher, jeg har hvertfall det installert. Du får gå til DayZ sitt eget forum, spør der om de har en løsning. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Når du har steam versjon: Åpne Steam som administrator (Vista & Windows 7), kjør spillet ArmA 2 og ArmA 2 Combined Operations engang, slik at begge to har fått lastet inn. Så laster du ned Six Updater her og installerer. Fiks ferdig Akkurat slik jeg gjorde det selv. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Når du har steam versjon: Åpne Steam som administrator (Vista & Windows 7), kjør spillet ArmA 2 og ArmA 2 Combined Operations engang, slik at begge to har fått lastet inn. Så laster du ned Six Updater her og installerer. Fiks ferdig Akkurat slik jeg gjorde det selv. Problemet er at Six Launcher & Updater vil ikke funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå