Mixy Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Det er plass til en på veggen til venstre! ^^ Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Haha! Har ikke så god plass på PC benken nå nei ^^ Sitter klint inntil veggen omtrent. Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Crossover 27QD-P ved siden av Asus VH242H Jeg har også den 27". Har din gul lysblødning eller hva enn det heter nederst til høyre? Og en ting til; hva bruker du knappene til? (har kun fått til å endre lysstryke). Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har ikke noe gul lysblødning. Kun litt hvit lysblødning og "IPS glow" som jeg kan se.. Bruker bare knappene på skjermen til å justere lysstyrke ja. Jeg brukte ATI Catalyst Control til å justere kontrastnivå og lysfarge målt i Kelvin. Du kan laste ned videoer til å kalibrere skjermen din med her: http://www.avsforum.com/t/948496/avs-hd-709-blu-ray-mp4-calibration Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har mye lysblødning oppe på høyre side. Utrolig irriterende når det er mørkt. Neste gang er jeg villig til å betale en høvding ekstra for f.eks Dell. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Finnes det 27" 1440p 80+ Hz skjermer som ikke er koreansk til salgs i Norge? Hvis ikke, hvilken av disse 27"ene er favoritten her på forumet og hvor kan jeg få kjøpt en slik? Må kunne overklokkes 80+ Hz. Takk. EDIT: Trenger ikke høyttalere eller HDMI. Endret 13. februar 2013 av Carl Sagan Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Red-cap sender ikke til Norge lenger!? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Funderte på det der selv.. Skjedde rett etter at jeg bestilte skjermen min i januar, så jeg.. Aner ikke hvorfor, du kan prøve å kontakte selgeren pr. melding. Mulig at du må betale en annen pris for å få det sendt til andre land enn Sør Korea? Ser selgerne presser prisene oppover.. Fortjeneste triks på Ebay? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Red-cap sender ikke til Norge lenger!? Prøv "Make offer" på Ebay. Har ikke prøvd det før, men siden de har aktivert funksjonen, så mottar de tydeligvis bud og andre betingelser. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 å få det sendt til andre land enn Sør Korea? Ser selgerne presser prisene oppover.. Fortjeneste triks på Ebay? Jo flere som vil ha, jo høyere pris og disse skjermene har jo blitt veldig populære. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Prøv "Make offer" på Ebay. Har ikke prøvd det før, men siden de har aktivert funksjonen, så mottar de tydeligvis bud og andre betingelser. Make offer er bare en funksjon så man kan legge inn ett lavere bud, selger kan avslå, det har ingeting med å sende til andre land å gjøre. men man kan stille selger spørsmål om han kan sende til Norge, det har jeg selv gjort mange ganger som oftest med positivt resultat men det har som regel vært selgere i Usa. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hva er det man skal ut med nå da? For en Catleap 27" eller tilsvarende? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hva er det man skal ut med nå da? For en Catleap 27" eller tilsvarende? Pixel Perfect med pivot stand(som kan heises og senkes) - 420$+ Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hva er det man skal ut med nå da? For en Catleap 27" eller tilsvarende? http://www.ebay.com/itm/Yamakasi-Catleap-Q270-LED-WHITE-WQHD-S-IPS-Speaker-27-Free-Shipping-Free-Volt-/111009717376?pt=Computer_Monitors&hash=item19d8b1dc80 399 dollar Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) :O Jeg betalte 275 for min, inkl frakt. I September. Endret 19. februar 2013 av O:M:A Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) http://www.ebay.com/...=item257a4975dd Billigste jeg fant, 340 dollar. Ser ut som det har gått inflasjon i skjermer. Endret 19. februar 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) 335$ http://www.ebay.com/...=item337feb1607 Jeg betalte 298$ for min i september i fjor eller 1769,- Norske, med dagens dollarkurs er prisen 1859,- altså den koster 90,- mer nå, vil ikke si det er så enorm forskjell jeg da. Merk at disse prisene er uten moms og fortollingsgebyr om man skulle være så uheldig å måtte betale det. Uansett overkommelige priser i forhold til alternativet her i Norge. Skjønner heller ikke helt hvorfor alle har hengt seg sånn opp i Yamakasi sine skjermer det var kun de første som kunne kjøre i 120hz eller om man blar opp litt mer cash. Selv synes jeg min Achieva Shimian er penere utseendemsessig enn Yamakasien. Endret 19. februar 2013 av Dragonlove Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) ... Skjønner heller ikke helt hvorfor alle har hengt seg sånn opp i Yamakasi sine skjermer det var kun de første som kunne kjøre i 120hz eller om man blar opp litt mer cash. Selv synes jeg min Achieva Shimian er penere utseendemsessig enn Yamakasien. Jeg valgte catleap fordi det var den skjermen som var mest omtalt. Så på den som det sikreste valget. Begrenset tid til research. Hadde også en drøm om at 120hz.net skulle legge ut PCB til salgs også. Endret 19. februar 2013 av O:M:A Lenke til kommentar
Theatät Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Mulig dette er et dumt spørsmål, men trengs det overgang til stikkontakten skjermen bruker, for å koble til norsk strømnett? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Mulig dette er et dumt spørsmål, men trengs det overgang til stikkontakten skjermen bruker, for å koble til norsk strømnett? Nei, de fleste sender med EU kontakt, eller slik som vi bruker her i Norge. Det som avgjør hvilken type de sender er hvilket land du kommer fra, bestiller man fra Usa får man US plug, England Uk plug osv..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå