Tekno Brukeren Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg er på jakt etter Norsk stavekontroll til android. Jeg vil ikke ha en stavekontroll som jetter hva jeg skall skriver. Men en som markerer ord som er skrevet feil. Har noen forslag på stavekontroll eller nettleser til android med stavekontroll?. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Har ikke hørt om at dette finnes eller fungerer da basert på limitasjonene i programvaren Android. Jeg ville heller byttet om til et av de betalte "tastaturene" til Android da disse har en tendens til å fungere bedre enn det som kommer ved kjøp av telefonen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Om du har Android 4 (ics), kan du laste ned Chrome (nettleser). Den har stavekontroll som markerer skrivefeil på samme måte som i Word (rødt strek under ordet). 1 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Om du har Android 4 (ics), kan du laste ned Chrome (nettleser). Den har stavekontroll som markerer skrivefeil på samme måte som i Word (rødt strek under ordet). Har nok ikke Android 4. Lenke til kommentar
Weboracle Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 learntofly skrev (På 16.7.2012 den 21.37): Om du har Android 4 (ics), kan du laste ned Chrome (nettleser). Den har stavekontroll som markerer skrivefeil på samme måte som i Word (rødt strek under ordet). Jeg er på utikk etter det samme. Har Android 10 og Chorome 86.0.4240.110. Hvor(dan) laste ned eller aktivere på min Samsung S9+. Finner det ikke ut, hadde det på min gamle Samsung S8 Mini. Trenger hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå