horsegirl Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 SØKNAD OM DELTIDSJOBB Jeg har funnet ledig stilling i denne Kiwi butikken over hjemmesiden deres. Jeg har tidligere jobbet på Cafe på ----, og jobber midlertidig nå som bud for BA og Dagbladet. Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg trenger en mer utfordrende jobb for meg siden jeg begynner å bli for gammel for å være bud. Jeg er fleksibel og samarbeidsvillig og jeg gjør jobben så godt jeg kan. Som person er jeg utadvendt og har lett for å komme i kontakt med mennesker. Om ønskelig møter jeg gjerne til intervju, og kan kontaktes på tlf........ Vennlig hilsen er dette en bra nok søknad eller burde jeg legge til noe? Skal jeg legge med en kopi av vitnemålet fra 10ende klasse?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg ville ikke brukt Caps lock på overskriften i søknaden. Ikke i emnetittelen her inne heller, men det har jeg vært så snill at jeg fikset for deg. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Føler ikke at den skiller seg noe særlig ut, og det er det som ligges merke til. Nevn hva du kan tilføre bedriften og skriv hvilke erfaringer du har skaffet fra tidligere jobber. Du kan feks begynne med å si "Å jobbe hos dere er interessant for meg av mange grunner". Så nevner du 2-3 grunner. Nevn også hva du er god til, men bare ting som er nyttig for den stillingen. Føler også at det er unødvendig å ha med at du stiller gjerne til invtervju, det er jo en selvfølge siden du søker jobb. Det var mine tips, lykke til Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Tips til oppsett: Ditt navn Din andresse Ditt telefonnr ........................................................... (bruk mellomrom, ikke punktum) dag/mnd/år Navn på butikk Butikkens adresse Butikkens telefonnummer Søknad på deltidsjobb Viser til utlyst stilling på deres hjemmeside, og søker herved jobb som butikkmedarbeider på deltid. Jeg er en gutt på x år som snart skal begynne på videregående skole (om du skal det), og vil derfor ha en deltidsjobb ved siden av studiene. Jeg har tidligere jobbet som servitør (?) på Cafe ----, og jobber for tiden som bud for BA og Dagbladet, men det er ikke helt jobben for meg, og jeg vil gjerne jobbe som butikkmedarbeider. Jeg er fleksibel og samarbeidsvillig og jeg gjør jobben så godt jeg kan. Som person er jeg utadvendt og har lett for å komme i kontakt med mennesker. Kan også nevne at jeg gjerne stiller til intervju, og ser frem til en rask og positiv tilbakemelding. Med vennlig hilsen Mr x Som du ser er det noen ting du selv må fylle ut, men tror det skal være en grei og oversiktlig søknad. Du trenger ikke å legge ved vitnemål på en slik jobb Endret 15. juli 2012 av Kontorstol 2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hvordan gikk det med søknaden? Hadde vært greit med en tilbakemelding når jeg tok meg tid til å skrive en for deg 2 Lenke til kommentar
horsegirl Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 gikk veldig fint! selvom jeg fortsatt leter etter jobb da... Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 gikk veldig fint! selvom jeg fortsatt leter etter jobb da... Da gikk det ikke fint? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå