Misoxeny Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Logget inn på Samordna Opptak i sted, og ser dette under "Status": Ditt følgeskjema registrert hos saksbehandler: Nei Jeg sendte inn følgeskjema for R1, R2 og Fysikk 1 i starten av mai. Ettersom jeg ikke hadde kopi av vitnemålet jeg skulle sende inn, sendte jeg inn originalen. Fikk brev tilbake fra skolen med originalen og en hyggelig post-it lapp som sa at de hadde tatt kopi for meg. Derfor vet jeg at brevet kom fram. Så hva i all verden har skjedd her da? Har de rotet vekk følgeskjemaet mitt, ikke fått registrert det eller noe? Blir ikke særlig glad hvis noen har gjort en glipp som resulterer i at jeg ikke får skoleplass nå til uken.. Jeg tenker å ringe i morgen, men det er jo i aller seneste laget å få rettet på en evt feil nå. Noen som er i en lignende situasjon eller vet noe om dette? Kjenner jeg har en ekkel klump i magen nå. Endret 15. juli 2012 av Misoxeny Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg håper det løser seg. Har du tatt vare på brevet fra saksabehandleren og post-it lappen bør saken være på din side. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Har tatt vare på det ja. Er også sikker på at jeg vil ha saken på min side, jeg er mer bekymret over at det er for sent å rette opp feilen og gi meg skoleplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå