horsegirl Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 er dette en bra nok søknad, glemte år, vet fikser det etterpå men ellers??? noen forlag? Skal jeg legge inn vitnemål fra 10 klasse eller er det unødvendig?? Personlig info er redigert vekk Lenke til kommentar
horsegirl Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 SØKNAD OM DELTIDSJOBB Jeg har funnet ledig stilling i denne Kiwi butikken over hjemmesiden deres. Jeg har tidligere jobbet på Cafe på ----, og jobber midlertidig nå som bud for BA og Dagbladet. Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg trenger en mer utfordrende jobb for meg siden jeg begynner å bli for gammel for å være bud. Jeg er fleksibel og samarbeidsvillig og jeg gjør jobben så godt jeg kan. Som person er jeg utadvendt og har lett for å komme i kontakt med mennesker. Om ønskelig møter jeg gjerne til intervju, og kan kontaktes på tlf........ Vennlig hilsen Hvilken søknad? filen kom ikke med så måtte kopiere fra dokumentet Lenke til kommentar
horsegirl Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 er forresten til matbutikk Lenke til kommentar
Fizzle Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Du må dele inn i avsnitt og skrive litt mer oversiktlig. Det kan også kanskje være lurt å skrive en litt lengre søknad? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Det holder med en tråd. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg