Tjernshaugen Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 - Laothoe - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Veldig bra nærbilde av denne merkelige skapningen. Klumpete er vel et flatterende uttrykk! Bra skarphet der det bør være! Bra komp med den stubben og likeså den flotte bakgrunnen! Interessant å følge med på dine gode presentasjoner også mht. info! Mye å lære ser jeg! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 En bamsete møll - nå har jeg sett det også Flott fokus og behagelig bakgrunn - fint med stubben den sitter på. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Veldig bra nærbilde av denne merkelige skapningen. Klumpete er vel et flatterende uttrykk! Bra skarphet der det bør være! Bra komp med den stubben og likeså den flotte bakgrunnen! Interessant å følge med på dine gode presentasjoner også mht. info! Mye å lære ser jeg! Takk for det, kan som regel ingenting selv om disse krypene før jeg får ett bilde av de En bamsete møll - nå har jeg sett det også Flott fokus og behagelig bakgrunn - fint med stubben den sitter på. Takk for det, den burde vel døpes om til Bamsemøll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg