Gå til innhold

Steams Sommersalg - hva har du kjøpt?

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en liten diskusjonstråd rundt Steams sommersalg. Regner med det er mange som har ønskelister med spill, og enda flere som nå gjør en hel del impulskjøp. Fortell om hva du har kjøpt, hvilke forventninger du har til spillene, og om du har blitt positivt overrasket eller skuffet.

Personlig har jeg kjøpt

LucasArts Adventure Pack (5,39 EUR) med

-Loom

-The Dig

-Indiana Jones and the fate of atlantis

-Indiana Jones and the last crusade

Noen spill jeg bare har hørt om, andre blir hyggelige gjensyn fra den tiden jeg hadde Amiga

Assassin's Creed Pack (49,99 EUR) med samtlige Assassin's Creed spill. Har alltid hatt lyst til å kjøpe dem, aldri helt visst hvilke jeg skulle begynne med. Nå kan jeg begynne fra begynnelsen, og kanskje få tid til å spille gjennom serien før nr 3 kommer.

The Batman Franchise (22,49 EUR). Regne rmed det er samtlige nyere batman spill med en haug av DLC-pakker som lastes ned. Når spillene kom ut prioriterte jeg pengene andreledes, nå når skattepengene er kommet har jeg endelig tatt meg råd til å kjøpe dem.

Har også funnet et helt nytt irritasjonsmoment i livet mitt. At Steam kan gå fra estimert download-tid fra 4 minutter til 2t 30min på 1 sekund er nok til å halvveis gi meg et hjerteinfarkt.

Hva skal du i sommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...