Gå til innhold

Hvordan arrangere bra hjemmefest!?


Anbefalte innlegg

På fredag var jeg på en hjemmefest som til slutt endte ganske bra, og var rimelig fornøyd med døgnet. Vi bestemte oss for at jeg skal holde en lignende en siden jeg er alene hjemme en god stund fremover!

 

Siden jeg ikke kjenner disse folkene altfor godt (de fleste møtte jeg på festen), vil jeg imponere med å holde en skikkelig hjemmefest. Snakker ikke om at alle må bli totalt drita og ikke huske noe etterpå, men at alle har det moro og koser seg!

 

Dessverre er ikke økonomien min på det beste, men tenkte å kjøpe noe iceshots eller noe (+ at jeg har tequila) som vi kan shot'e. Vi trenger for eksempel noen gode drikkeleker.På fredagens fest prøvde vi en "Truth & Dare" app, men den ble litt ekstremt. Var mest groupiesex greier og slikt om dere skjønner hva jeg mener.

 

Samtidig vil jeg ha en drikkelek hvor vi kan flørte, kysse og slikt. Ble nemlig småforelsket/betatt av han ene der, og vil se om jeg får muligheten til å kysse han, for å se hvordan han reagerer og deretter forhåpentligvis flørte litt med han (om responsen er godkjent). Det høres skikkelig teit ut, men jaa..

 

Gjerne kom med noen spillelister (fra Spotify f.eks.) som er fint å høre på under slikt arrangement, og annet vi kan gjøre for å kose oss/ha det gøy! Vi blir forresten ca 7 stk eller noe lignende.

 

post-278262-0-16705900-1342369401_thumb.jpg

 

På forhånd takk for svar!

 

Mvh

Forventningsfull 18'åring

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare skru på den vanlige listepopen og bruk drikkelek-apps på mobilen.

Her jeg bor er det ingen som har for vane å spandere drekke på gjestene.

 

Bare sørg for at praten går løst og folk drekker, så går resten av seg selv.

 

Om du skal spandere en velkomstdrink/shot osv, kan du jo lage geleshots :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonsere på facebook o.l kanaler at du har åpent hus, det lukter det suksess av.....

Lukter mer knust TV, søle på gulvet, sneiper/tobakk i akvariet, brent postkasse av det syns nå jeg... snakker av erfaring.

 

Du har helt rett, ironi skinner ikke alltid like lett gjennom på nett ;)

 

(Altså, jeg var opprinnelig ironisk)

Lenke til kommentar

Annonsere på facebook o.l kanaler at du har åpent hus, det lukter det suksess av.....

Lukter mer knust TV, søle på gulvet, sneiper/tobakk i akvariet, brent postkasse av det syns nå jeg... snakker av erfaring.

 

Du har helt rett, ironi skinner ikke alltid like lett gjennom på nett ;)

 

(Altså, jeg var opprinnelig ironisk)

Sorry, skjønner ikke når folk kødder. Er mer sånn at, når de kødder, så tror jeg de er seriøse, og når de er seriøse, så tror jeg at de kødder... fantastisk irriterende.

Lenke til kommentar

Annonsere på facebook o.l kanaler at du har åpent hus, det lukter det suksess av.....

 

 

Hehe, er du dum eller. Har du sett filmen project x? En hjemmefest som går over alle grenser. Ender med at huset blir brent ned.

 

Skal ikke diskutere hvem som er dum eller ikke, men hadde du lest posten rett over den du skrev så hadde du kanskje skjønt det. Tar det på min kappe at ironi ikke alltid skinner like godt gjennom på internet, men et par punktum etter teksten liksom for å dra litt på det pleier å gjøre susen (noe som ikke var tilfellet her altså).

 

Nok OT, skal ikke ødelegge festen :)

Endret av bas
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...