robolai Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er det flere som har problemer med å logge seg inn på Uplay? Får ikke til å logge meg inn for å spille spillene jeg har kjøpt. Angrer på at jeg ikke lastet dem ned via piratebay istedenfor, da hadde jeg blitt kvitt den forbanna idiotiske DRMen...!!! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2808542 Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Samme problemet her. Klarer ikke bytte passord engang. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Ditto. Har prøvd å bytte passord flere ganger i dag uten at det nytter. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Hurra for Ubisoft, dere skal få en medalje for tidenes værste kundebehandling! 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) De tar vel en Blizzard og skylder på at serverene er overbelastet. Skulle også prøve ut AC: Revelation. Nå funker det for meg ihvertfall. Endret 15. juli 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
mwn Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Fikk nettopp AC4 fordi jeg kjøpte nytt grafikkort. Fikk beskjed om at jeg måtte laste ned Uplay for å kunne spille det. Dette gjorde jeg tidligere idag men jeg får fortsatt ikke logget inn, hverken via klienten eller på websiden. Andre som har samme problem? Beskjeden som kommer opp rett etter at jeg logger inn på klienten er: "There is a problem connecting to a Uplay service. We'll restore this connection as soon as we can". Denne har gått i hele dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå