Vrengtpolvott Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Har de siste dagene lært meg Creation Kit som følger med Skyrim, og har i den sammenhengen laget en liten addon jeg har lagt ut på Steam. Det jeg har laget er en liten hule rett utenfor Riverwood, med banditter og en dagbok som forklarer historien deres og hvorfor de har kommet dit. Hulen har som mål å være et nytt og kanskje interessant sted å besøke helt i starten av spillet. Dersom dere er interesserte i å prøve den så ligger den ute på Steam under navnet "Riverwood Cave Bandit Camp", i mangel på et bedre navn. Eller så kan dere finne den her: http://steamcommunit...ls/?id=82470774 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 Hvor noob-vennlig er den? Installerte nettopp Skyrim, har aldri prøvd det før. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 Level skaleringen er satt på 1-6, så du kan fint prøve den med en gang. Dersom du ikke greier det så kan du komme tilbake etter å ha gjort noen quests i Riverwood når du sansynligvis har økt noen levels Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Skal testes. Nylig kjøpt Skyrim til PC (har det på Xbox fra før) så er på utkikk etter mods. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 Herlig! Dersom du venter litt med å teste den skal du få den oppdaterte versjonen med quest og selveste AltF4 som voice actor! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 AltF4 er verdt å vente på Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2012 Da er moden oppdatert med ny quest og voiceacting av AltF4! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå