Bloggdemokraten Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Se hele kortfilmen her : http://www.news2post.no/?id=artikkel&nid=385 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg har ikke sett kortfilmen men jeg vil ihvertfall si at jeg har ingen tro på at det finnes en sjelevenn til hver. Det er bare vi mennesker som har romantisert evolusjonens funksjoner. Pluss at sjelen har enda aldri ett fnugg av beviser for at den finnes. Man kan elske noen ja, men det er jo ikke ubetinget kjærlighet. 1 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg ville blitt gal hvis jeg skulle trodd på at alle hadde EN og kun EN sjelevenn. Jeg ville sett meg rundt, og tenkt "hva hvis det er hun? Eller hun der? Hva med hun der borte?" og fått helt fnatt av å gå forbi dem uten å oppnå kontakt. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) LOL Ja det er åpenlyst at vi er laget for å spre våre gener, og monogami er ikke helt vår greie. Endret 15. juli 2012 av RawNorway Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Se hele kortfilmen her : http://www.news2post...rtikkel&nid=385 Veldig rar film,men flotte damer som var med,bortsett fra den siste damen. Tror heller ikke ett sekund på at det finnes en såkalt "sjelevenn"for alle der ute,men jeg er rimelig sikker på at vi mennesker har en overdreven paringslyst,og det får oss til å gjøre mye rart. Har aldri møtt noen damer som har vært i nærheten av å være min "sjelevenn" i hvertfall,men er jo flott hvis noen finner noe sånt. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 De første månedene av ethvert forhold, så har man jo nesten alltid den følelsen av å ha funnet "den rette". Finnes mange rette skal jeg si deg! God sjanse for at du finner en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå