Spenis Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan endre filmformate slik at jeg kan ta den over på ipad, ipod, iphone. Finnes det noen programmer for og gjøre dette? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 på ipad er det da veldig enkelt. Er bare å koble denne til itunes, så finne filmen du skal ha der, å dra denne over til ipaden i iTunes. Tror ipaden tar de fleste formater uten at du trenger noen converter, etc. 1 Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 på ipad er det da veldig enkelt. Er bare å koble denne til itunes, så finne filmen du skal ha der, å dra denne over til ipaden i iTunes. Tror ipaden tar de fleste formater uten at du trenger noen converter, etc. Jeg får det ikke til, jeg får ikke videoen over til itunes en gang... Lenke til kommentar
Araho Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Skaff deg en annen filmavspiller via App Store, og koble ipaden til dataen. På iTunes går du på "Programmer", finner avspilleren i listen nederst, og velger "Legg til filer"-knappen. Der kan du legge inn alle filtyper. Kan anbefale PlayerXtreme, men finner den av en eller annen grunn ikke lenger i App Store. Du kan prøve å google "best ipad video player" e.l, for tips, for dette er mest smak og behag 1 Lenke til kommentar
worldsignia Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Du laster ned et gratisprogram som heter Handbrake. Når Handbrake er ferdig med å konvertere filmen til valgt format, drar du den konverterte filen over i iTunes og synkroniserer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå