xoura_himori Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Har funnet svar på mitt spørsmål. Kan noen slette denne tråden? Takk Endret 15. juli 2012 av xoura_himori Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Om du i framtida vil ha ein tråd sletta eller låst, er det berre å bruke Rapportér-knappen under posten din, så skjer det (vanlegvis) i løpet av dagen. No gjorde eg det for deg, så får vi sjå. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Siden du slettet teksten i innlegget ditt vet jeg ikke lenger hva spørsmålet er, men jeg kan prøve å svare likevel. Ja, Rayman Origins er det beste spillet som kom ut i 2011, og du burde kjøpe det med en gang på Steam-salget og egentlig skamme deg litt over at du ikke kjøpte det til fullpris da det var nytt. Alt i orden, værsågod. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Om du i framtida vil ha ein tråd sletta eller låst, er det berre å bruke Rapportér-knappen under posten din, så skjer det (vanlegvis) i løpet av dagen. No gjorde eg det for deg, så får vi sjå. Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg