fredrik :-) Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 har tenkt å ta kurs for fallskjermhoppng og deretter basehopping, men jeg vet ingen ting om hvor det er eller hva det koster, og hva er aldergrensen ? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Anbefaler å lese "The Great Book of BASE" Den gir mange svar. Slik jeg forstår det så arrangeres det ikke "BASE-kurs". Men man blir tatt inn i miljøet og det foregår en intern opplæring. Fra wiki: "Basehopping er en ikke-organisert aktivitet, men har et miljø med mer eller mindre uttalte normer og kodekser som utøverene blir kjent med gjennom mentorskap." Endret 17. juli 2012 av stoners Lenke til kommentar
fredrik :-) Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 hva med kurs til å bli falskjerm hopper da ? (hvor,pris ??) Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ser bodø tar 5500 ink ett hopp. Men tipper det varierer litt fra klubb til klubb. Hvor bor du? Lenke til kommentar
fredrik :-) Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) verdal, en plass rett nor for trondheim Endret 18. juli 2012 av fredrik :-) Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Vil tro Trondheim har et miljø for fallskjermhopping. Lenke til kommentar
fredrik :-) Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 vet du hvor jeg kan få kjøpt boka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå