AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg lurer på om jeg har dette. Her er greia mi. Jeg kan bli runket og sugd av jenta i evigheter, tror nesten aldri det har skjedd at en jente kan onanerer meg så jeg kommer. Men når vi har samleie og jeg, "kjører på", strammer liksom muskler i lårene og merker at hun begynner å stønne så går det for meg. Jeg kan ligge lenge og bare føre penis inn uten entusiasme eller styrke. Men med en gang jeg merker at jenta liker det og stønner så nærmer det seg alltid for meg. Og til slutt kommer jeg da. Så jeg har aldri klart å gi en jente en orgasme, noe som jeg synes er utrolig flaut. Noen som har opplevd lignende og fått gjort noe? Anonym poster: 9e2ee6ba44e598e6468cd91c18b09a2c Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Slike ting handler om hva hver enkelt kicker på, og du kicker tydeligvis på hennes lyder og bevegelser. Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Har ingen råd, men jeg tror det er ganske vanlig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Musikk for å overdøve kan jo funke, visst det er lyder som gjør det for deg Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Eventuelt spørre jenta om hun kan roe litt med lydene og bevegelsene? Skjønner at det ikke er noe fett for henne å ligge der som et lik, men man behøver ikke å lage et helaftens show fordi man har det digg. Lenke til kommentar
prime Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hvis problemet er tidlig utløsning er dette som oftest forårsaket av underliggende psykiske faktorer, det kan derfor være lurt å ta kontakt med enten en rådgiver eller psykolog. Vet at det kanskje ikke høres så spennende ut som et medikament, men det er det som oftest får bukt på problemet. Det sakt, finnes det medikamenter som er spesielt utviklet for menn som lider av tidlig utløsning. Det finnes et legemiddel som heter Priligy som kan forlenge samleie med omtrent 300%, men er reseptbelagt så enten må du ta en tur til fastlegen eller finne en nettapotek. Håper det hjelper :-) Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hørselværn, ørepropper, bind for øynene? Ellers så er det mye som gjør det vanskelig å komme. Koffein, alkahol, å være tissatrengt, å må fise, å være sur, flere tykke kondomer utenpå hværandre. Funker og å ta et runk en stund før sexøkten skal intreffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg