Shruggie Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Menneske er et dyr, men ingen andre dyr er mennesker. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Om målet er å omvende religiøse mennesker tror jeg egentlig du bare kan gi opp. Aldri!! Jeg HATER religion, og jeg HATER at folk som Hitchens må dø mens idioter som Sarah Palin, Glenn Beck og Bill O'Reilly fortsatt lever og kan spre det dumme faenskapet sitt rundt seg til lettlurte folk. Og om man bare får snudd en ihvertfall, så er det verdt det. Nettopp pga folk som deg Baltazar94 at det er viktig å spre informasjon om evolusjon blant annet. Noe du garantert ikke kan noe som helst om. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hater du religion? Hvorfor det? Hva er det religion har gjort deg? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Religion har en tendens til å hindre vitenskapelig utvikling da. Det har jo skjedd i islam før (og nå, kan en kanskje si). Og det er jo muligens i ferd med å skje i USA (i grunnskolen, ettersom flere stater tar inn kreasjonslæren i pensum). Så det går jo an å hate religion litt pga det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Det er ikke religionen i seg selv som gjør, men diverse ledere innenfor visse miljøer som ønsker å kontrollere. Religion, sånn sett utført av et normalt individ, er harmløst. De er i sin egen verden, og skader ingen. De ønsker deg godt, og selv om du ikke tror på det de sier, så gjør det ingenting. De ber for deg likevel. Er det så farlig? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Det kommer an på religionen. Noen religioner er skadelige, bare se på alle selvmordene innenfor unge homofile. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Er det så farlig? Ikke så lenge ingen utnytter det for vinnings skyld nei. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Men er du et dyr, så kan du altså ikke gjøre krav på å være et menneske, og menneskerettighetene gjelder da ikke for deg, og heller ikke for alle som mener de er dyr, slik du gjør Mennesket er et dyr, da vi har utallige bevis som støtter vår sak. Vel, du får legge fram disse "bevisene" da. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Anbefaler alle som vurderer å svare Balty å titte litt på posthistorien hans først. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg har god kjennskap til Balty og hans konspirasjonshistorikk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg tror ikke det strengt tatt er nødvendig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Vel, du får legge fram disse "bevisene" da. http://www.youtube.com/watch?v=P3GagfbA2vo Der er ca 19 videoer før dette som forklarer hvordan alt henger sammen, hvordan celler i kroppen er bygget opp, og så videre. Endret 20. juli 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Religion er fordummende og sprer misinformasjon. Det sinker verden i å gå fremover og hjernevasker folk til de gjør helt absurde ting. Jeg hater religioners krav og regler. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Vel, du får legge fram disse "bevisene" da. http://www.youtube.com/watch?v=P3GagfbA2vo Der er ca 19 videoer før dette som forklarer hvordan alt henger sammen, hvordan celler i kroppen er bygget opp, og så videre. Dette er ikke beviser, det er en propagandafilm som viser noen menneskers desperate forsøk på å forklare skaperverket uten en skaper. Slike propagandafilmer produseres nærmest på samlebånd. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 ...Bare at du må spørre om beviser vitner jo bare til at du ikke engang har giddet å se på evolusjonsteorien engang.. Skjønner ikke hvordan du kan si at motparten tar feil når du ikke engang har sjekket det opp. For hadde du gjort det så hadde du skjønt at teorien er fakta. Blir for dumt vet du. Blir som at du nekter for at jorda er rund. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Dette er ikke beviser, det er en propagandafilm som viser noen menneskers desperate forsøk på å forklare skaperverket uten en skaper. Slike propagandafilmer produseres nærmest på samlebånd. Alle ting han nevner i videoen, kan du selv lese om, eller observere. Det er ikke noe å debatere. Det er bevist, gang på gang på gang. Om du velger å avfeie det som er 100% bekreftet av vitenskapen, så må jeg nesten bare ønske deg lykke til videre i livet. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 ...Bare at du må spørre om beviser vitner jo bare til at du ikke engang har giddet å se på evolusjonsteorien engang.. Skjønner ikke hvordan du kan si at motparten tar feil når du ikke engang har sjekket det opp. For hadde du gjort det så hadde du skjønt at teorien er fakta. Blir for dumt vet du. Blir som at du nekter for at jorda er rund. Jeg vet hva evolusjonsteorien er, og jeg vet at den er feil og bare menneskers forsøk på å forklare skaperverket uten en skaper. Jeg vet også med hvilken agenda for øye den ble laget, og også hvordan den blir brukt av "eliten" i dag, for å vende folk bort fra Gud og for å få folk til bla å se på staten som "gud" Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Ta også hils guden din og si takk for alt det jævlige som skjer i verden da.. Fri vilje sier du? Satans verk sier du? Ja det kan du godt skylde på men det var da guden din som skapte både fri vilje og han satan sjøl, så..: YOUR GOD IS DA FAIL ON THIS ONE.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Et flott eksempel på hvordan man ikke argumenterer mot religiøse. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Åå tusen takk for at du kommer med fasiten da allmektige Slimda. Hva skulle verden gjort uten deg?? Pass på deg selv du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå