T.B Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 hei..har nett gått over fra samsung galaxy s2 til huawei ascend p1,og er svært fornøy med den. virker raskere en galaxy s2 på både surfing og annet. Det som plager meg er at om jeg ser nøyere etter på skjermen,spesielt ved litt mørkere bakrunner fks når jeg surfer så blaffrer skjermen konstant.akkuratt som lynrask blinking.det er bare synlig om man ser nøyere etter,men er litt iriterende.skal det være sånn? Ellers vill jeg anbefale den sterkt. den er svært rask og har stock android:) Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Det er nok en billigere telefon med billigere løsninger, så antar at det skal være sånn, ja. Lenke til kommentar
T.B Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 hm. den har prossesorer som er raskere clocket en galaxsy s2 og har syper amoled display. så det burde være greit nåkk til og ikke ha noe problemer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Skjermen er en qHD S-amoled skjerm med oppløsning på 960x540. Googlet på flickering qHD display og så at det var et vanlig problem, men fant ikke ut om det var en defekt eller en vanlig sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå