Jan Erik Engan Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Øvre-Eiker II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Her siste rest av den lille stoppen jeg hadde.V3 er speilet;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
karoald Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Eit fint motiv-men litt bråket forgrunn Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 V3 er veldig bra med gode linjer, de to første er ganske rotete i forhold. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Fine landskapsbilder - her foretrekker jeg v1, men ville nok ha kutta i bunnen for å få bort det nederste som virker litt rotete på helhetsinntrykket. V 2 og 3 synes jeg begge virker litt mørke, ift at det ser ut som om det er solskinnsvær...? Men når det er sagt, er det fint å se innover i dette åpne landskapet og du får frem detaljene bra, også i det fjerne. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Øvre-Eiker II Beskrivelse: Her siste rest av den lille stoppen jeg hadde.V3 er speilet;) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden V3 er veldig bra med gode linjer, de to første er ganske rotete i forhold. Fine landskapsbilder - her foretrekker jeg v1, men ville nok ha kutta i bunnen for å få bort det nederste som virker litt rotete på helhetsinntrykket. V 2 og 3 synes jeg begge virker litt mørke, ift at det ser ut som om det er solskinnsvær...? Men når det er sagt, er det fint å se innover i dette åpne landskapet og du får frem detaljene bra, også i det fjerne. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg likte best 'lappeteppet' i v1 med fargerike, frodige variasjoner av markens grøde - flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg