nikonfjott Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Gudvangen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Flott himmel mot mektige fjell med skygger og foss. Og lyset som lister seg inn mellom de storslåtte fjellene Endret 15. juli 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Flott himmel mot mektige fjell med skygger og foss. Og lyset som lister seg inn mellom de storslåtte fjellene Takker! Jeg ser nå at blå fargen på v1 ikke ble bra, ble et rød/lilla skjær Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Flott himmel mot mektige fjell med skygger og foss. Og lyset som lister seg inn mellom de storslåtte fjellene Takker! Jeg ser nå at blå fargen på v1 ikke ble bra, ble et rød/lilla skjær Ser ikke det på min skjerm,... men har for øyeblikket ikke laptoppen tilkoblet skjerm, så du har sikkert rett ) Lenke til kommentar
40D Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Vakkert motiv. Tyngden ligger i høyre side av motivet og kunne vært balansert med f.eks. en håndholdt gren på venstre side. Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Vakkert motiv.Tyngden ligger i høyre side av motivet og kunne vært balansert med f.eks. en håndholdt gren på venstre side. skal vurdere det, du får bli med neste gang å holde den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg