AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei alle sammen! Jeg kan starte med å si at akkuratt nå så har jeg det helt jævlig. Det føles som jeg netopp har latt en jente jeg kunne hatt det bra med til livets ende bare gå til en annen gutt, og det er kun min egen feil. Jeg kan forklare hvordan ting har vært den siste tiden. Sommeren 2011 ble en jente med utenlands opprindelse interresert i meg. Hun hadde også et navn som ikke var norsk. Jeg hadde vist hvem denne jenta var i lang tid, men jeg hadde aldri fått følelser for henne. Men denne sommeren, når vi begynte å rote på en fest, fikk jeg følelser for henne. Det var følelser jeg ikke ville ha. Jeg ville ikke være sammen med henne, og jeg ville ikke ha noe med henne å gjøre annet enn å være venner. Men slik ble det ikke. Grunnen var at følelsene min tok kontroll over meg. Jeg greide ikke å si til henne at jeg ikke vil bli sammen. Jeg likte henne for godt, samtidig som det var noe som stoppet meg, og det var hennes hudfarge, navn og opprinnelse. Jeg tar imot all kritikk jeg kan få, fordi jeg føler jeg fortjener det. De tre tingene jeg nevner er de eneste grunnene til at jeg ikke ble sammen med henne. Vi holdt på i nesten et halvt år hvor jeg brukte unskyldningen "jeg skal studere i utlandet" som grunnen til å ikke bli sammen med henne. Jeg visste med meg selv at dette kun var tull, å at det ikke ville være noe problem om jeg virkelig ville bli sammen. Men fremdeles så stoppet ting for meg. Jeg brydde meg ALT for mye av hva andre tenkte, da spesilet familie. Jeg vet at jeg elsker denne jenta, men samtidig kunne jeg ikke stått foran foreldrene mine å sagt at jeg var sammen med henne. Jeg hater det! Jeg vil ikke være slik, men det er bare slik jeg tenker. Jeg vet ikke om det er rasistisk eller ikke, men jeg vet at ikke har noe imot utlendinger på noen som helst måte. Nå sitter jeg her. Hun har stukket til en annen gutt. Jeg sørger over henne samtidig som jeg lurer på om jeg nettop har latt en jenter som på mange måter kunne være perfekt for meg, bare gå. Det eneste jeg EGENTLIG ville fortelle i dette emne, var at jeg kastet bort en jente på grunn av hudfarge, navn og etnisk opprinnelse. Jeg håper å høre hva andre syns om dette. Hadde dere brydd dere om disse tingen om dere var i samme situasjon? Er hudfarge viktig i det hele tatt for noen av dere? Til slutt kan jeg si at jeg skulle ønske jeg ikke brydde meg om noen av disse tingene, å bare kunne kjøpe på med hvem jeg ville. Anonym poster: 6eb0f53126276b2ed986b16fbd565186 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg hadde brydd neg da svarte personer er mindre attraktive i mine øyne. Sånn rent bort i fra det hadde det ikke vært noe problem. Anonym poster: 002c73aa5dc5f7ee3b3251faa0543211 1 Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hadde du virkelig "elsket" denne jenten som du sier, hadde du nok ikke latt henne gå bare pga. av hudfarge etc. Fra mitt ståsted ser det ut som om du kanskje - akkurat nå - har litt forsterkede følelser for henne, fordi hun nå ikke er tilgjengelig for deg lenger. Vet akkurat hvordan det er... Du vil ha det du ikke kan få, og det du kan få vil du ikke ha! Dette var bare mine personlige meninger Tolk som du vil! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Slik jeg ser det, handler ikke dette om noe annet enn din egen usikkerhet. Men, shit happens. Nå har du forhåpentligvis lært noe til neste gang 3 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Du finner noe bedre. (Ikke med tanke på de rasistiske elementene). Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg håper å høre hva andre syns om dette. Hadde dere brydd dere om disse tingen om dere var i samme situasjon? Er hudfarge viktig i det hele tatt for noen av dere? Til slutt kan jeg si at jeg skulle ønske jeg ikke brydde meg om noen av disse tingene, å bare kunne kjøpe på med hvem jeg ville. Anonym poster: 6eb0f53126276b2ed986b16fbd565186 Hvis jeg vil noe så er det helt uinteressant hva andre tenker eller syntes om det. Jeg bare gjør det og det funker fint. Når det gjelder hva som er riktig for deg, og hva som gjør deg lykkelig, må du huske på at du er eksperten. Alle andre har ikke peiling.. Folk pleier å gi råd som "hva jeg ville gjort" mens det egentlig har overhodet ingenting med saken å gjøre. "Jeg hadde giftet meg med en av samme kjønn" hjelper deg veldig lite om du er heterofil.. Det virker som at du er statist i noen andre sitt liv, mens du kanskje burde ha hovedrollen i ditt eget liv? 1 Lenke til kommentar
Caissa Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hadde du virkelig "elsket" denne jenten som du sier, hadde du nok ikke latt henne gå bare pga. av hudfarge etc. Fra mitt ståsted ser det ut som om du kanskje - akkurat nå - har litt forsterkede følelser for henne, fordi hun nå ikke er tilgjengelig for deg lenger. Vet akkurat hvordan det er... Du vil ha det du ikke kan få, og det du kan få vil du ikke ha! Dette var bare mine personlige meninger Tolk som du vil! Jeg tror også dette, at du føler det så sterkt nå fordi hun ikke lenger er "ledig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå