Gå til innhold

Noen som har prøvd Slender her før?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan virkelig bli forvirret av profil bilde til folk, som når jeg ser deg tenker jeg Sheldon, selv om jeg vet det så er det mere intressangt og skrive av en eller annen grunn haha

Noen som har vert i flaska i kveld eller?

• Liker 7
Lenke til kommentar

Man kan virkelig bli forvirret av profil bilde til folk, som når jeg ser deg tenker jeg Sheldon, selv om jeg vet det så er det mere intressangt og skrive av en eller annen grunn haha

Du må da inrømme at visst det er bilde av en fin dame så har man mere lyst og skrive , ikke sant.

Hvorfor trur du alle puppe bildene på youtube har milioner av views,

det er pure logikk,

Men jo jeg har vert på flaska i dag

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Du må da inrømme at visst det er bilde av en fin dame så har man mere lyst og skrive , ikke sant.

det er pure logikk,

Youtube og pupper er en annen ting. Diskusjon.no er mannsdominert og derfor må du være ganske retard for å tro at en bruker med et bilde av en babe er ei dame. HVEM laster opp bilde av seg selv på dette forumet??

****Ontopic****

Slender er sykt skummelt ja:) Ble veldig populært for kort tid siden da "PewDiePie" begynte å spille det.

http://www.youtube.com/watch?v=dyIRB_CBV5s&list=UU-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Yw&index=3&feature=plcp

Drit gøy å spille med kompiser, sette bassen på anlegget på fullt og nyte jumpscares :thumbup:

Endret av gallsman
Lenke til kommentar

det er pure logikk,

Youtube og pupper er en annen ting. Diskusjon.no er mannsdominert og derfor må du være ganske retard for å tro at en bruker med et bilde av en babe er ei dame. HVEM laster opp bilde av seg selv på dette forumet??

****Ontopic****

Slender er sykt skummelt ja:) Ble veldig populært for kort tid siden da "PewDiePie" begynte å spille det.

http://www.youtube.com/watch?v=dyIRB_CBV5s&list=UU-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Yw&index=3&feature=plcp

Drit gøy å spille med kompiser, sette bassen på anlegget på fullt og nyte jumpscares :thumbup:

Wow hvor kom all denne diskusjonen ifra, jeg sier bare sannheten, ser jeg et stygt profil bilde ( som busemonster eller noe barnslig) har jeg mindre lyst og svare :p hehe

Spillet er awsome da

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg og noen venner av meg spilte det i går. Koblet pcen til en 40-tommers skjerm, alt lys av og så tok vi en note hver. Drit skummelt når du kommer langt og du bare vet han er bak deg! Har aldri spilt horror spill før og er heller ikke noe fan av skrekkfilmer så hver gang jeg spilte og han poppet opp i trynet mitt, sprurtet jeg vekk fra pcen i panikk haha :p

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Spilte det en liten stund, men synes det var drittkjedelig. For det første er det null forklaring på kontrollene, så man må gjette seg til hvilke knapp som gjør hva. Det er null forklaring hva man skal gjøre, annet enn å hente noen ark fra en bok av en eller annen grunn. I tillegg dør man helt tilfeldig uten at jeg ser noen sammenheng der. Hvorfor dette er populært er for meg en gåte.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spilte det en liten stund, men synes det var drittkjedelig. For det første er det null forklaring på kontrollene, så man må gjette seg til hvilke knapp som gjør hva. Det er null forklaring hva man skal gjøre, annet enn å hente noen ark fra en bok av en eller annen grunn. I tillegg dør man helt tilfeldig uten at jeg ser noen sammenheng der. Hvorfor dette er populært er for meg en gåte.

Lenge siden du svarte, men samme det. Kontrollene er jo relativt lette og standard. Bevege seg med WASD og styre med musa. F for å få lommelykten av (nå også med høyre museklikk). Skjønner ikke hvordan man må gjette seg til dette?

Og helt tilfeldig er det ikke, man skal få tak i 8 notes og han kommer raskere etter deg jo lenger du kommer. Selvfølgelig er det tilfeldigheter når han dukker opp, men det er jo det som gjør det så morsomt (eller rettere sagt skummelt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...