suuhoo Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Hei Broren min visste meg et spill i dag som han mente jeg måtte prøve. Prøvde det og tror aldri et spill har skremt meg så mye før, kanskje Amnesia. Det er gratis å laste ned fra deres hjemmeside om dere vil teste Si i fra om hva dere synes om spillet Endret 14. juli 2012 av Freestyle89 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Man kan virkelig bli forvirret av profil bilde til folk, som når jeg ser deg tenker jeg Sheldon, selv om jeg vet det så er det mere intressangt og skrive av en eller annen grunn haha Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Man kan virkelig bli forvirret av profil bilde til folk, som når jeg ser deg tenker jeg Sheldon, selv om jeg vet det så er det mere intressangt og skrive av en eller annen grunn haha Noen som har vert i flaska i kveld eller? 7 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg har prøvd det, veldig ekkel og skummel atmosfære og ambiens, men Slender Man er ikke så skummel! Hadde vært mye skumlere med noe som ikke bare står der. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Man kan virkelig bli forvirret av profil bilde til folk, som når jeg ser deg tenker jeg Sheldon, selv om jeg vet det så er det mere intressangt og skrive av en eller annen grunn haha Noen som har vert i flaska i kveld eller? Du må da inrømme at visst det er bilde av en fin dame så har man mere lyst og skrive , ikke sant. Hvorfor trur du alle puppe bildene på youtube har milioner av views, det er pure logikk, Men jo jeg har vert på flaska i dag Endret 15. juli 2012 av Realzi Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Man kan virkelig bli forvirret av profil bilde til folk, som når jeg ser deg tenker jeg Sheldon, selv om jeg vet det så er det mere intressangt og skrive av en eller annen grunn haha Noen som har vert i flaska i kveld eller? Du må da inrømme at visst det er bilde av en fin dame så har man mere lyst og skrive , ikke sant. Hvorfor trur du alle puppe bildene på youtube har milioner av views, det er pure logikk, Men jo jeg har vert på flaska i dag Youtube og pupper er en annen ting. Diskusjon.no er mannsdominert og derfor må du være ganske retard for å tro at en bruker med et bilde av en babe er ei dame. HVEM laster opp bilde av seg selv på dette forumet?? ****Ontopic**** Slender er sykt skummelt ja:) Ble veldig populært for kort tid siden da "PewDiePie" begynte å spille det. http://www.youtube.com/watch?v=dyIRB_CBV5s&list=UU-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Yw&index=3&feature=plcp Drit gøy å spille med kompiser, sette bassen på anlegget på fullt og nyte jumpscares Endret 15. juli 2012 av gallsman Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Man kan virkelig bli forvirret av profil bilde til folk, som når jeg ser deg tenker jeg Sheldon, selv om jeg vet det så er det mere intressangt og skrive av en eller annen grunn haha Noen som har vert i flaska i kveld eller? Du må da inrømme at visst det er bilde av en fin dame så har man mere lyst og skrive , ikke sant. Hvorfor trur du alle puppe bildene på youtube har milioner av views, det er pure logikk, Men jo jeg har vert på flaska i dag Youtube og pupper er en annen ting. Diskusjon.no er mannsdominert og derfor må du være ganske retard for å tro at en bruker med et bilde av en babe er ei dame. HVEM laster opp bilde av seg selv på dette forumet?? ****Ontopic**** Slender er sykt skummelt ja:) Ble veldig populært for kort tid siden da "PewDiePie" begynte å spille det. http://www.youtube.com/watch?v=dyIRB_CBV5s&list=UU-lHJZR3Gqxm24_Vd_AJ5Yw&index=3&feature=plcp Drit gøy å spille med kompiser, sette bassen på anlegget på fullt og nyte jumpscares Wow hvor kom all denne diskusjonen ifra, jeg sier bare sannheten, ser jeg et stygt profil bilde ( som busemonster eller noe barnslig) har jeg mindre lyst og svare hehe Spillet er awsome da Endret 15. juli 2012 av Realzi Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Jeg og noen venner av meg spilte det i går. Koblet pcen til en 40-tommers skjerm, alt lys av og så tok vi en note hver. Drit skummelt når du kommer langt og du bare vet han er bak deg! Har aldri spilt horror spill før og er heller ikke noe fan av skrekkfilmer så hver gang jeg spilte og han poppet opp i trynet mitt, sprurtet jeg vekk fra pcen i panikk haha Endret 25. juli 2012 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Spilte det en liten stund, men synes det var drittkjedelig. For det første er det null forklaring på kontrollene, så man må gjette seg til hvilke knapp som gjør hva. Det er null forklaring hva man skal gjøre, annet enn å hente noen ark fra en bok av en eller annen grunn. I tillegg dør man helt tilfeldig uten at jeg ser noen sammenheng der. Hvorfor dette er populært er for meg en gåte. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Spilte det en liten stund, men synes det var drittkjedelig. For det første er det null forklaring på kontrollene, så man må gjette seg til hvilke knapp som gjør hva. Det er null forklaring hva man skal gjøre, annet enn å hente noen ark fra en bok av en eller annen grunn. I tillegg dør man helt tilfeldig uten at jeg ser noen sammenheng der. Hvorfor dette er populært er for meg en gåte. Lenge siden du svarte, men samme det. Kontrollene er jo relativt lette og standard. Bevege seg med WASD og styre med musa. F for å få lommelykten av (nå også med høyre museklikk). Skjønner ikke hvordan man må gjette seg til dette? Og helt tilfeldig er det ikke, man skal få tak i 8 notes og han kommer raskere etter deg jo lenger du kommer. Selvfølgelig er det tilfeldigheter når han dukker opp, men det er jo det som gjør det så morsomt (eller rettere sagt skummelt). Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Legger ved en reaksjonsvideo Er ikke sikker på om det fungerer, men får håpe det! Laster den evt. opp til YouTube og poster link her hvis ikke. Alt er filma fra samme runde Endret 29. august 2012 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg har vel bare klart å få 3 lapper eller noe slikt, mer taklet jeg ikke..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå