syden;) Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei, har en Lg optimus 2x som klikker helt vilt skrur seg av og på og av og til vill den ikke på... men hørte om en oppdatering som skulle komme eller noe sånt er den komt hvordan oppdaterer jeg mobilen da? likefør jeg går tilbake til lkjøp kan er utrolig skuffa over mobilen... trenger svar fort.. plisss help! Lenke til kommentar
Gjest medlem-278613 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) . Endret 18. september 2014 av medlem-278613 Lenke til kommentar
syden;) Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Hei har LG selv, jeg også slet med at den levde sitt eget liv til tider.. for å oppdatere den må du gå til > instillinger > om telefonen > oppdater programvare. hmmm... har sett der før og prøvde å oppdatere den men det kommer ''den gjeldende versjonen er den nyeste'' vet ikke hva jeg skal gjøre nå.... blir mobilen normal igjen når vi oppdaterer.... vet ikke hva jeg skal gjøre kan du komme med noen tips? Lenke til kommentar
Gjest medlem-278613 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) . Endret 18. september 2014 av medlem-278613 Lenke til kommentar
syden;) Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Jeg hadde igrunnen klaget på mobilen og fått en ny, med eller uten oppdatering så er det rart at den skrur seg av hele tiden. Har du prøvd å koble den til Lg suite for å se om kanskje du får oppdatert den der? Eller sjekke hjemmesiden til Lg? Om ikke du finner ut av de så ville jeg levert den inn hei.. hva er lg suite.. men en ting jeg lurte litt på hvordan oppdaterer jeg mobilen min til android 3 eller 4 eller noe sånt husker at det stod at det skulle komme en sånn oppdatering til denne optimus 2x har forestten android versjon 2.2.2 Endret 15. juli 2012 av syden;) Lenke til kommentar
syden;) Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 LG suite er et program på PC'en som følger med mobilen, tror man får en CD som følger med, men lette litt på nettet etter oppdateringen du snakker om og fant noe her: Dermed må alle som har kjøpt Optimus 2X smøre seg med tålmodighet til et sted mellom 1. juli og 30. september før Android 4.0 Ice Cream Sandwich blir tilgjengelig for nedlasting. Link : http://www.amobil.no...timus-2x/109205 Ok tusen takk får at du tok deg tid til å finne svar og svare Lenke til kommentar
Gjest medlem-278613 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 LG suite er et program på PC'en som følger med mobilen, tror man får en CD som følger med, men lette litt på nettet etter oppdateringen du snakker om og fant noe her: Dermed må alle som har kjøpt Optimus 2X smøre seg med tålmodighet til et sted mellom 1. juli og 30. september før Android 4.0 Ice Cream Sandwich blir tilgjengelig for nedlasting. Link : http://www.amobil.no...timus-2x/109205 Ok tusen takk får at du tok deg tid til å finne svar og svare Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå