Gå til innhold

Facebook Hjelp - Blokkere varsler

Bitmog

Anbefalte innlegg

Heisann! Nå er jeg egentlig ganske aktivt på facebook, og der spiller jeg et facebook spill som lager utrolig mange varsler.. og adda mange venner fra det spillet som jeg ikke engang kjenner.

Mange venner har klaget utrolig mye at jeg legger så mange varsler.. Så nå vil jeg rett og slett begrense varsler til de vennene jeg vil skal se varslene mine. Eller egentlig konkret mener jeg at jeg har lyst å slette de vennene, og lage meg ny facebook..Har ikke lidelse til å slutte opp med spillet så, jeg har tatt valget mitt.

Søkt litt rundt på forumer osv.. om hjelp å begrense varsler inntil personer. Fant ikke ut så mye, så håper noen kan hjelpe meg her. Har rundt 80venner som er fra det spillet, og rundt 200venner som jeg kjenner i virkeligheten. Og slette alle de 200vennene tar utrolig lang tid, må jo klikke på alle, også slett. Derfor vil jeg at de 200vennene ikke skal kunne se varslene mine! Adder de heller da på en ny profil. Værsåsnill hjelp, Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt, det er ikke du som har problemer, det er de andre!

Hvorfor i all verden blokkerer de ikke spillet(spillene)?

Når jeg får varsler fra mine "spill-venner", jeg har nemlig selv lagt til ukjente folk for å spille sammen med, så blokkerer jeg spillene som de spiller, hvis jeg ikke spiller de selv.

Ved posten får de opp en pil som går nedover, der kan de velge om de vil "abbonere" på oppdateringer fra spillet det dreier seg om. Hvis du har vært så "uheldig" å sende de forespørsler kan de gjøre det enklere, blokkere alt som har med spillet å gjøre.

Facebook er blitt veldig tilpasningsvennlig etterhvert, det gjelder bare å sette seg inn i hva du vil "abbonere" på, og fra hvem.

Du kan velge hva du vil ha i "news feed", for mine spillvenner vil jeg ha informasjon om spill, ikke privatlivet deres.

Be de klikke seg inn på navnet ditt og la de velge hva de de vil "abbonere" på. :)

Lenke til kommentar

Først av alt, det er ikke du som har problemer, det er de andre!

Hvorfor i all verden blokkerer de ikke spillet(spillene)?

Når jeg får varsler fra mine "spill-venner", jeg har nemlig selv lagt til ukjente folk for å spille sammen med, så blokkerer jeg spillene som de spiller, hvis jeg ikke spiller de selv.

Ved posten får de opp en pil som går nedover, der kan de velge om de vil "abbonere" på oppdateringer fra spillet det dreier seg om. Hvis du har vært så "uheldig" å sende de forespørsler kan de gjøre det enklere, blokkere alt som har med spillet å gjøre.

Facebook er blitt veldig tilpasningsvennlig etterhvert, det gjelder bare å sette seg inn i hva du vil "abbonere" på, og fra hvem.

Du kan velge hva du vil ha i "news feed", for mine spillvenner vil jeg ha informasjon om spill, ikke privatlivet deres.

Be de klikke seg inn på navnet ditt og la de velge hva de de vil "abbonere" på. :)

Joda.. menne jeg er på en FAN gruppe på facebook også der kommenterer jeg gaaanske mye også.. kan de også blokkere varsler fra bare DEN gruppen jeg kommmenetere på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...