Gå til innhold

Longboard hjelp

jenta998

Anbefalte innlegg

Hei! trenger virkelig hjelp. Jeg er ei jente på 14 år og skal kjøpe mitt første brett. Er ikke helt villig til å betale alt for mye siden jeg er nybegynner. Tenkte jeg heller kan begynne med et rimeligere brett og heller bytte det ut til et litt dyrere om longboarding er noe som faller i smak :)

Jeg er 167 cm og veier litt over 60 kg. Vil bruke longboardet til cruising :)

Hadde sett på dette, http://www.xxl.no/skate-inline/skateboard/longboards/longboard-38-maple-1078890,

men da må jeg vell gå til innkjøp av nye hjul?

Jeg har ikke så mye erfaring, og har lest litt på nett.. men skjønner ikke så veldig mye .. hehe, derfor er nok dette min siste utvei!

Har dere noen brett som kanskje kan passe en nybegynner? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, viss du skal ha longboard så er det et veldig bra på teknikmagasinet til 750 eller noe sånt :) det er ett skjent merke :) eller tenkte du på skateboard? :)

hm, tenkte på longboard, ja :) Fant noen på teknikkmagasinet, er de bra/bedre enn det på xxl?

har virkelig iiiikkke peiling selv..

Lenke til kommentar

hei, viss du skal ha longboard så er det et veldig bra på teknikmagasinet til 750 eller noe sånt :) det er ett skjent merke :) eller tenkte du på skateboard? :)

hm, tenkte på longboard, ja :) Fant noen på teknikkmagasinet, er de bra/bedre enn det på xxl?

har virkelig iiiikkke peiling selv..

hmm.. har enkelig ikke peiling jeg heller skater ikke eller står på longboard men tror det på teknikmagasinet skal være bra :)... vet ikke om de på xxl er bedre..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...