BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Okei, har veldig lyst til at kattene mine skal få lov til å nyte det gode været selv om de er innekatter, så jeg lurer på hva jeg skal gjøre og skaffe for å få lagd en såkalt Catio (er basicly ett veldig stort bur). Tenkte å ha den relativt høy (ha høye klorestativ der og slikt). Må også være sånn sammensatt at jeg ikke trenger å borre hull i terrassen, siden jeg leier. Hva skaffer jeg og hvordan gjør jeg det på best måte? Alle forslag mottas med en STOR TAKK! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Hvilken plass har du, hvordan planlegger du å integrere dette med bygget du leier, skal du bygge dette selv? Med litt innsats og kreativitet så er det nok ikke noe problem å lage noe sånt. Endret 26. januar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg tenkte å ha dette frittstående, så det kan legges sammen og flyttes når jeg ønsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå