Bjørnli Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 tror ikke det blir noen flere bilder fra meg nå, rimelig misfornøyd med de fleste bildene jeg tok :/ nautica og tomsi: si ifra hvis dere vil jeg skal fjerne bildene av dere Focus! Chimping 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Noen flere bilder Særpefossen. Særpebrua Og et par fra Hafslund hovedgård. Endret 16. juli 2012 av Nautica 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Mange flotte bilder her gutta! Dog hadde jeg håpet på noe mer orginalt av fossen, men dere endte vist opp med stort sett de samme bildene som jeg tok, hehe. Min favoritt så langt er det ene bildet som Tomsi tok av piggtågjerdet i sort/hvitt. Men en flott dokumentasjon på hva dere har sett og opplevd Neste gang så håper jeg at jeg også får tid til å være med... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Tror det skal godt gjøres å få til noe særlig mer spennende av fossen uten å komme inn på området. Alternativt komme tilbake på kvelden en sen høstdag. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tror det skal godt gjøres å få til noe særlig mer spennende av fossen uten å komme inn på området. Alternativt komme tilbake på kvelden en sen høstdag. Mulig du har rett i det Tomsi... Mulig man får et annet bilde hvis man går inn på gangstien som "henger" under Sandesundbroa og bruker en tele...? Da får man kanskje tatt bilde av fossen "riktig" vei nemmelig rett forfra... Dette fikk jeg nesten lyst til å prøve en dag... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Kan være en mulighet det. Hva med å stikke inn Skolemesterløkka. Ser ut til man kan komme ned til elva i enden av den - ihverfall hvis vi skal tro Google maps. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg er ikke veldig kjent i området, så det er jeg usikker på. Jeg tror bare at man har en grei utsikt til fossen fra denne gangstien Men det krever nok en god tele tror jeg. Minst 200mm samt litt crop for å få nærbilde avfossen fra beste vinkel. Men jeg er altså ikke 100% sikker på om man har fri sikt til fossen derfra... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Tenker du på gangstien som finnes på loasjon 59.263029,11.103995 i Google maps? Tror det i såfall trengs mye lengre brennvidde enn 200mm 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tenkte mer på denne lokasjonen: 59.269617, 11.095954 Men ser jo nå at det er umulig å se fossen derfra, i følge street view... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Regnet nesten med at det ville bli knotete. Men da har vi et mål for neste sarpetreff Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hadde vert morro og fått tillatelse til å gå inn på fabrikkområdet en times tid... Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Var alle tom for bilder? Synes det ble knipsa så mye mer! Men er vel som meg kanskje, lite fornøyd med mesteparten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå