Blazer Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 jeg sliter noen ganger med at mitt andre 470 kort helt uten grunn begynner å bruke 80-90% gpu, noe som gjør det varmt og vifta maser...klarer ikke å finne ut hvorfor, det kan skje mens jeg ser film eller bare surfer...har også skjedd mens jeg har vært borte fra pcen så kommer jeg inne på et veldig varmt soverom pga at et eller annet bruker gpu 2. noen som har et lignende problem ? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 ingen som vet ?? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2012 jeg sliter noen ganger med at mitt andre 470 kort helt uten grunn begynner å bruke 80-90% gpu, noe som gjør det varmt og vifta maser...klarer ikke å finne ut hvorfor, det kan skje mens jeg ser film eller bare surfer...har også skjedd mens jeg har vært borte fra pcen så kommer jeg inne på et veldig varmt soverom pga at et eller annet bruker gpu 2. noen som har et lignende problem ? Prøvd å reinstallere driver, eller prøvd nyeste beta? Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2012 jeg sliter noen ganger med at mitt andre 470 kort helt uten grunn begynner å bruke 80-90% gpu, noe som gjør det varmt og vifta maser...klarer ikke å finne ut hvorfor, det kan skje mens jeg ser film eller bare surfer...har også skjedd mens jeg har vært borte fra pcen så kommer jeg inne på et veldig varmt soverom pga at et eller annet bruker gpu 2. noen som har et lignende problem ? Prøvd å reinstallere driver, eller prøvd nyeste beta? ja det har jeg selfølgelig prøvd, problemet har vart en stund, over flere drivere. savner et program der man ser HVA som bruker GPU, sånn som task manager med cpu, da hadde det vært enkelt kille deg programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå