T.B Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 hei. kjøpte en samsung galaxy s2 fra cdon som hold i 2 uker og nekter nå og slås på eller lade.er helt ferdig hele mobilen.kontaktet cdon og har nå sendt mobilen til deltaservice drammen. det jeg lure på er om det stemmer at jeg ikke har rett til og få tilsendt ny mobil når den er eldre en 1uke? (ifølge cdon). jeg vet at på expert får du ny mobil/pc om den blir ødlagt innen 2 uker.det er jo idiotisk at en mobil må på service etter 2 uker når man nett har fått den,og itillegg må vente ukesvis vist ikke måndesvis på og få den tilbake.takker for alle svar! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 tror leverandør er pålagt å sende mobil inn til repp hvertfal en gang før du eventuelt får ny, Dette skjedde hvertfal med meg når galaxy'en min tok kveld å nektet å lade. Forøvrig kan jeg ikke fatte hvorfor jeg ikke bare fikk en ny med en gang, for når jeg leste over service rapporten, fant jag ut at de faktisk hadde bytta ut all innmat i hele telefonen hehehe... Lenke til kommentar
T.B Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 aha,takker. Jeg lurer avogtil selv,hva som egentlig går av åppi hodet til di som reparer når det er avogtil er billigere bare sende ny mobil isteden og skifte alt:P Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 de skal da ha en jobb de også så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå