Terje Solfugl Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Tjeld 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Flott bilde av en fugl jeg ikke visste noe om før jeg så ble kjent med den her på Akam. Med alle historier og alle flotte bilder og tydelige bilder som her blir en jo gradvis mer interessert i både den og andre fugler. Nå tror jeg skal kunne kjenne den igjen om jeg så den. Var inne på nettet og så - den er visst observert både i Vestfold og i Telemark...... Skulle den dukke opp ville jeg legge merke til den og tenke på dere fuglehviskere her på Akam. God Sommer ! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Hei Jentungen 1, takk for kommentar..det er masse tjeld også der du bor, men du MÅ ut til kysten og saltvann for å treffe den . Den er overalt langs Norges kyst God sommer til deg og . Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Kritikken får bli att det bestandig blir så forbasket bra det du gjør..slutt med det..hehe;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Tusen takk Jan Erik Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Selv om denne er ganske stasjonær syns jeg dette ble en av de bedre bildene dine. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Meget bra bilete av Tjelden! Det meste klaffar her! Supert Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Kort og godt nydelig presentert artsbilde på alle måter! Et for boka! 5'er herfra! Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Flott tjeldbilde (igjen) . Mangler bare litt på dybdeskarpheten for å få hele fuglen i full fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg