Thurmann Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Skal ha ny telefon nå og har sett ut disse to. Hvem av de ville du helst hatt/er samsungen verdt 300kr mere? er det noen andre bedre telefoner i rundt 3000kr klassen? Telefonen blir mest brukt til surfing og spotify. Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Har selv prøvd Samsung Galaxy s II og den var veldig kjapp og fungerte bra til de hverdagslige tingene, har ikke prøvd spotify på den men det skal nok virke bra, den er grei til surfing, den har god batteritid, men hvis du surfer mye må du nok vende deg til å lade den en gang om dagen men det er det vel med de fleste andre telefoner også. Håper dette hjalp. Endret 14. juli 2012 av smarties1 Lenke til kommentar
Thurmann Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Er vant med å lade hver natt i hvertfall fra forrige telefon, så det er noe jeg egentlig regner med. Så vidt jeg har skjønt er det vell det som er det normale på smartphones nå Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Er vant med å lade hver natt i hvertfall fra forrige telefon, så det er noe jeg egentlig regner med. Så vidt jeg har skjønt er det vell det som er det normale på smartphones nå Ja, du slipper nok ikke så lett unna det nei Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hvor har du det ifra, at SII ikke har bra batteritid? Og i forhold til hva? Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Den har god batteritid, men batteriet tappes fort når du surfer mye. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Personlig ville jeg ha valgt Xperia P. Selv vurderte jeg denne når jeg gikk til innkjøp av ny telefon, valgte i midlertidig å ta steget opp til en One X. Jeg ville ha valgt Xperia P over SII på grunn av overlegen byggekvalitet og design. Xperia S har vel omtrent lik pris om SII? Utenom det vil jeg tro S2 muligens er litt kjappere i svingene, men ikke de helt store forskjellene. Mitt råd er å ta en tur ut å prøve telefonene. Endret 14. juli 2012 av Okeho Lenke til kommentar
Thurmann Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Har vært i butikken og syns Xperia P virker veldig bra. Men Har hørt så veldig mye bra om S2 og jeg er litt keen på den større skjermen, men vet ikke om jeg gidder å betale 300kr for bare for skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå