Complexity Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei Har fått ett lite oppdrag fra ett firma. De vil at epost de sender ut skal ha linker og info i seg som en signatur. Det er jo greit nok å lage en signatur med klikkbare linker, men de vil ha logoen øverst i mailen, og klikkbare linker langs venstresiden av mailen de sender ut. Deretter telefonummer og adresse og slikt nederst i mailen. Etter å ha googlet en del, så klarer jeg ikke å se at det er noen mulighet for dette i outlook? Har en oppsatt wordfil med layouten, men å få den inn i outlook blir vel ikke barebare, om det i det heletatt lar seg gjøre? Er usikker på hvilken version av office de har på bedriften (tipper 07) og er 07 jeg har prøvd i.. Noen som har en fin tutorial til noe slikt? Mvh. Complexity Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Du vil ha mer enn en signatur. Du vil ha et brevark 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Ahh! Nå virker det som at jeg kommer på rett spor. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå