razzimond Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei. Jeg har bestilt ny pc fra dustinome, men delene kommer nok ikke til meg på noen dager enda. vet ikke hvor lang tid de pleier å bruke men noen av delene jeg skulle ha var ikke på lager. PSUen min bokstavelig talt røyk i går. Er det noen butikker lenger som selger psu over disk lenger? Jeg er fra ski, men området oslo/akershus/østfold og buskerud er steder jeg evt kunne dratt å kjøpt en. Noen som vet om en butikk? Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei. Jeg har bestilt ny pc fra dustinome, men delene kommer nok ikke til meg på noen dager enda. vet ikke hvor lang tid de pleier å bruke men noen av delene jeg skulle ha var ikke på lager. PSUen min bokstavelig talt røyk i går. Er det noen butikker lenger som selger psu over disk lenger? Jeg er fra ski, men området oslo/akershus/østfold og buskerud er steder jeg evt kunne dratt å kjøpt en. Noen som vet om en butikk? Du har 4 timer på deg http://www.digitalimpuls.no/ Lenke til kommentar
razzimond Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 At jeg ikke har tenkt på clasern Får ta en tur å se om dem har inne eller om jeg tar en tur til oslo da Tusen takk! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jula har også, kjøpte en på 460W der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå