Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Øvre-Eiker Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nik HDR pro2. V3 tonemapping. Knipset idag på vei til butikken;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
nikonfjott Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Flott utsikt over eikerbygda Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Det er utrolig mange vakre plasser i Øvre Eiker, et av dem helt nydelig vist frem her Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Flott Jan Erik..tenk om toget hadde vært på sporet samtidig, tror jeg ville ventet på det Synes forøvrig alle bildene holder en høy standard . Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg liker slike store oversiktsbilder- så også disse. Bra dette. Jeg svarer med et togbilde herfra. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Flott utsikt over eikerbygda Takker;) Det er utrolig mange vakre plasser i Øvre Eiker, et av dem helt nydelig vist frem her Takker;) Dette tatt rett nedfor rundkjøringen Vestfossen/Darbu..altså kjøre av E134 mot Vestfossen,så da blir det den andre rundkjøring. Flott Jan Erik..tenk om toget hadde vært på sporet samtidig, tror jeg ville ventet på det Synes forøvrig alle bildene holder en høy standard . Takker..ja det var jo en god ide den med toget,men for unnskylde meg denne gangen med att jeg hadde melk og smør liggende i bilen,så fikk liksom ikke tid;) Jeg liker slike store oversiktsbilder- så også disse. Bra dette. Jeg svarer med et togbilde herfra. Takker;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Fint bilde nr.1 er det fine Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 himmel nå gir jeg meg ende over,så utrolig bra landskaps bilder,fantastisk jan-erik,6 r fra meg ,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Fint bilde nr.1 er det fine Takker;) himmel nå gir jeg meg ende over,så utrolig bra landskaps bilder,fantastisk jan-erik,6 r fra meg ,smil Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg