Theoballz Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei folks! Før dere blir helt lamslått av min mangel på kunnskap, må jeg bare si at jeg kan veldig lite om lyd og tilkoblinger selv om jeg er blitt veldig interessert. Alt jeg trenger er informasjon og hjelp. Problemet mitt er at jeg har bestilt en senterhøytaler til tven ( stand- alone, skal ikke brukes med et surround anlegg, bare forsterke tv lyden ), men de eneste lydkoblingene bak er 2 rare dingser som det står + og - på. Lurer på om dere kan forklare litt om denne koblingen og også foreslå evt. overgangskabler eller lignende. Har jeg gjort et bomkjøp?? Denne er kanskje beregnet til dvd spiller osv? Håper på svar kjappt! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hva er merke og modell på både høyttaler og tv? Lenke til kommentar
Theoballz Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Panasonic 32" og http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/hoyttaler/senterhoyttaler/andersson-ex-400/135534.4322/ Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 http://www.netonnet....00/135534.4322/ Denne høyttaleren er ment til å brukes i et hjemmekinosystem sammen med minst 5 andre høyttalere og en hjemmekinoreciever. Du kan få tv-lyd i den ved å bruke en forsterker som har en lyd-inngang som macher lyd-utgang på tv-en, men du vil ikke få stereolyd. Bomkjøp og retur på angreretten. Lenke til kommentar
Theoballz Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Ah, okei, takk for hjelpen! Men kan du foreslå en annen måte å få god lyd ifra tven på? Har ikke plass til surround på rommet :/ Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Da må oppgi nøyaktig modellbetegnelse på tv'en. Lenke til kommentar
Theoballz Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Husker virkelig ikke det :/ Men takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå