Gå til innhold

Godkjenningsfeil oppsto

Anbefalte innlegg

hei:)

en veninne av meg kjøpte nylig samsung Galaxy S2, den har da Android 4.0.4 rett ut fra esken.

har en litt gammlerer S2 med 2.3 å den kobler jeg lett og fort opp på wi-fi nettet hjemme, men får ikke koblet til den siste S2en

det står bare at nettet er lagret å at jeg kan koble til, men når jeg gjør dette kommer det opp at godkjenningsfeil oppsto.

er det noen som vet noe om dette å har en løsning?

mvh Velarol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Min samboer har selv en S2 med siste androidversjon og har ikke det problemet. Det kan selvsagt være et problem med softwaren, mulig en reinstallering via kies løser det. Mest sannsynlig er det vel at det er for dårlig dekning der den skal kobles til. Kan variere veldig, hos oss er det f.eks kun dekning på den ene siden av sengen på soverommet.

Endret av medlem-82119
Lenke til kommentar

Min samboer har selv en S2 med siste androidversjon og har ikke det problemet. Det kan selvsagt være et problem med softwaren, mulig en reinstallering via kies løser det. Mest sannsynlig er det vel at det er for dårlig dekning der den skal kobles til. Kan variere veldig, hos oss er det f.eks kun dekning på den ene siden av sengen på soverommet.

skal prøve å resette den, men det er jo dårlig med slike problemer når den er rett ut av esken, etter min mening fungerer S2 bedre med 2.3

å tror ikke det er dekningen får sitter me begge telefonene i hendene å har fult og bra nett på den ene men ikke på den andre.

haha, ja d er jo bare å vri sengen 90 grader så er det løst;)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg kjøpte meg Samsung Galaxy s3 for et par dager siden, og jeg har også dette problemet hjemme hos pappa. Men når jeg var hos mamma, fikk jeg koblet til nettet. Fikk også koblet til på jobben, men altså ikke her hos pappa. Er det noen som vet hvorfor, eller hva jeg kan gjøre ? :)

Det kan hende at det ikke er noe med telefonen men routerinnstillinger, det er ivertfall det jeg har lest meg fram til, men skulle ønske jeg kunne få en konkret løsning på dette:)

jobber i telekioske og har fått et par kunder med dette problemet å det irriterer meg at jeg ikke kan løse det.

ringte også telenor forhandler og der hadde de ikke hørt om det å hadde ikke noe svar men henvennet meg til samsung suport.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Samboeren bruker som sagt en S2 og kobler seg lett på alle nett, selv med siste firmware. Telefonen ble mye bedre med ny versjon. Har lest at det var mistanke om kompabilitet mellom en elelr flere apper og siste androidversjon, samt at det muligens er ulikt resultat om man tar det via wifi eller gjennom kies.

Tar man oppdateringen over wifi oppdateres kun noen filer, mens resten beholdes. Kies laster ned full firmware, sletter den på tlf og legger inn alt nytt.

Det er ihvertfall ikke et generelt problem med slike problemer, men det kan enten være høy feilrate dvs mange defekte telefoner, eller innstillinger på router.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jegg fikk plutselig dette problemet med min S3 i dag på hjemmenettet som har fungert feilfritt siden jeg kjøpte telefonen. Ingen andre telefoner i huset har fått denne feilmeldiingen. de har nett som før.

Er det noen som har funnet en fiks for dette ?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Det eneste jeg ser for meg er enten en konflikt med en app eller at man har for dårlig signal. For dårlig signal kan man få om telefonens antenne er løs eller andre ting.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...