Gå til innhold

Bruce Springsteen 21 Juli, Valle Hovin

Docal22

Anbefalte innlegg

Er det mange (om noen) som skal på konserten neste lørdag?

Hvilke forventninger har dere? Det er min første tur på Valle Hovin og er det noen plasser som er bedre enn andre og stå? Noen lure knep og triks for å få en best mulig konsertoppplevelse dere kan dele med resten?

Ser virkelig fram til å endelig se The boss live !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde billetter til tirsdagskonserten jeg også, men økonomien ble stram så da måtte jeg velge en og da ble det Oslo, selv om jeg tror man får en bedre opplevelse i bergen (mere intimt og ikke betong alle steder)

Når det gjelds overnatting så tror jeg nok det får fint, men jeg aaner ikke :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært på Valle Hovin flere ganger. Sist var Metallica, da kom vi ca 45 min før konsertstart (hovedkonsert, vi kom rett etter oppvarming var ferdig), var bokstavelig talt 0 personer i kø og ikke noe problem å få plass mellom scenen og lydteltet da. Kan være lurt å sjekke om de bruker inngangene på siden av stadion i stedet for å jobbe seg frem bakfra.

I forhold til lyd på Valle Hovin anbefaler jeg å stå mellom scenen og lydteltet et sted, det er ikkeno problem å stå litt ut mot siden dersom man ikke står altfor langt fremme, men ikke så langt ut på siden at dere står i hellinga (tribunen).

Å campe på Valle ser jeg ingen grunn til med mindre man ønsker å stå absolutt lengst frem, men jo, det er jo gressplen der, så det er mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...