Suskunlar Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei, lastet ned noen mods (Dovakhiin Hideout, Populated Cities og en annen mod som gjorde vaktene annerledes i de forskjellige byene) Plutselig kunne jeg ikke snakke til de fleste personer rundt meg, og får ikke fullført quests eller noe.. Går bort til personen men kommer ikke noe som f.eks "talk Lydia", går bort til personen men kommer ikke opp noe "Talk Lydia" Har det forbindelse med modsene jeg nevnte? FIns det fix? Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Har fått flere problemer nå, faens bugge spill. Spillet kræsjer til skrivebordet hvert minutt og spillet stopper opp i c.a 3-5 sek hvert minutt. Har prøvd; Stream - Bekfreft Intergriteten for spillbufferen Kjøre spille fra Skyrim mappa istedenfor Steam Sette Shadow Details til Low og antialising og antistropic filtering til "Off" Noen som vet fix? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Have you tried turning it off and on again? (Og med det mener jeg har du prøvd å reinstallere spillet uten addonene? Eller bare fjerne dem, om det er mulig?) Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Prøv å deaktiver addonene? Funker spillet som det skal da? Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 Addone? Hva er det? Hehe, er ikke flink med steam osv., men reinstallerer spillet nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Addon ja... Jeg mente mod-ene. Det er nesten det samme! Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Åja, deaktivere modsene altså? Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Har du UFO modden? (ultimate follower overhaul) Den har hvert fall gjort det umulig å snakke med enkelte followers jeg har hatt selv etter jeg har fjernet modden. Lenke til kommentar
Suskunlar Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Ja, spillet kræsjer forsatt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Da henviser jeg til mitt første svar. Installer spillet på ny. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Var ikke dette et problem helt i begynnelsen når spillet kom ut? Var ikke en fiks at man måtte sette ned på lydkvaliteten eller noe? Husker iallefall at det hjalp for meg den gang, men dette er sikker ikke samme feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå