magnemoe Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Satte opp rocketraid hybrid for aplikasjons disken d: Dette er en raid kontroller som bruker en SSD og snurredisk så SSD virker som cache for mest brukte filer. Begge diskene er kjørt en stund og virker fint, SSD er min gamle systemdisk nå byttet ut med en nyere og raskere. Kjører rocetraid hybrid for en annen pc på c: og det virker konge. Hos meg detter disken ut gjevnlig og jeg må reboote og jeg får masse meldinger i event log. The driver detected a controller error on \Device\Ide\IdePort5. Lurer på om det er problemer med SATA lednignene/ kontaktene, virker som det er mye dritt der, har prøvd å bytte flere ganger. Noen tips for kvalitets sata kabler. er liksom de viktigste kablene i en pc (etter strømkablen ) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Har du bytta kablene fleire gonger så er det enten kontrolleren eller drivere som ikkje er på G. Du har jo ein Highpoint Rocketraid kontroller som har eit veldig frynsete rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå