Hei Sveis Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Dette er en seriøs tråd selv om den er postet her. Tørker du hendene dine på håndkle på utesteder hvis det er den eneste måten å tørke hendene på? Jeg gjør ikke. Det er ekkelt. Kan være de som kun skyller hendene før de tørker seg, eller tar såpe i hendene og skyller det av uten å ha vasket seg ordentlig. Endret 15. juli 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Har aldri opplevd dette, men hadde ikke tørket meg på håndkledet. Dette er sikkert for spare utgiften til tørkepapir? Er sikkert renere å dyppe henda sine i do enn å tørke seg på det håndkledet ja... Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg hadde aldri brukt et 'felleshåndkle' på et utested - hadde heller ristet av mest mulig av vannet og tørket av meg på t-skjorte/bukse/whatever jeg hadde på meg. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) Enig med dere. Jeg har opplevd det, og da har jeg ristet av meg mest mulig vann og tørket av meg på t-skjorten. Endret 14. juli 2012 av Hei Sveis Lenke til kommentar
galskab Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Så må du klare å komme deg ut uten å ta i håndtaket til døren. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Når jeg er på slike utesteder med håndkle, pleier jeg å løpe rundt i lokalet med hendene over hodet til de tørker. Ps. Dere gjør lurt i å holde fingrene unna de håndklærne. Jeg pirket borti et håndkle et gang og observerte våt sperm som "eklet" seg i foldene... Lenke til kommentar
anonym2121 Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Så må du klare å komme deg ut uten å ta i håndtaket til døren. Jeg bruker bare å ta albuen til å dytte ned håndtaket med Null problem! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Aldri opplevd at dem bruker håndkler på utesteder, men hadde nok ikke brukt det nei. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Har opplevd det ja, og brukt det uten problemer. Men, dette er håndkle man "kaster" etter bruk da, så blir de vasket og brettet pent på plass igjen senere Ville nok hatt store betenkeligheter med å bruke samme håndkle som alle andre, er det i det hele tatt lov med noe sånt? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Så må du klare å komme deg ut uten å ta i håndtaket til døren. Jeg bruker bare å ta albuen til å dytte ned håndtaket med Null problem! Må huske å ikke slikke deg på albuen sener da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå