Gå til innhold

Iron man 2 historien ?

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Har sett iron man og iron man 2 sikkert 10 ganger hver ,

Jeg vet litt av historien i iron man 2 fra før men jeg lurer egentlig på Hvorfor er han russeren "Ivan" sinna på Iron man ?

Hva har Tony stark eller Howard stark gjort mot Ivan eller da evt faren hans ?

Kjekt og vite bare sånn at jeg er på den sikre siden :p Er det egentlig Ivan som fant opp den Arc reactoren som har gjort Iron man til den han er ?

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du ha sett filmene 10 ganger hver uten å forstå handlingen i filmene?

Fra wikipedia:

Vanko attacks Stark while racing at the Circuit de Monaco, using an arc reactor of his own powering whip-like energy weapons. Stark defeats Vanko with the aid of his portable briefcase armor, and learns that Vanko is the son of his father's old partner, Anton Vanko, who had collaborated with Howard on the first arc reactor. Anton was deported to his native Soviet Union following attempts to profit from the technology and died in poverty, explaining Vanko's desire for revenge on the Stark family. Rival defense contractor Justin Hammer (Sam Rockwell) fakes Vanko's death and recruits him to perfect a line of armored combat suits to upstage Stark.

Alt dette er jo godt forklart i filmen..?! Sikker på at du ikke har sovnet?

Endret av danba
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan kan du ha sett filmene 10 ganger hver uten å forstå handlingen i filmene?

Fra wikipedia:

Vanko attacks Stark while racing at the Circuit de Monaco, using an arc reactor of his own powering whip-like energy weapons. Stark defeats Vanko with the aid of his portable briefcase armor, and learns that Vanko is the son of his father's old partner, Anton Vanko, who had collaborated with Howard on the first arc reactor. Anton was deported to his native Soviet Union following attempts to profit from the technology and died in poverty, explaining Vanko's desire for revenge on the Stark family. Rival defense contractor Justin Hammer (Sam Rockwell) fakes Vanko's death and recruits him to perfect a line of armored combat suits to upstage Stark.

Alt dette er jo godt forklart i filmen..?! Sikker på at du ikke har sovnet?

jeg forstår handlingene helt ut men jeg jeg bare stusser litt på hvorfor Ivan vanko skulle være sint på Tony stark, Har liksom aldri hørt om noen " Vanko " i noen andre filmer ( Marvel filmer ). Jeg trudde det kanskje var noe mer bak fiendligheten til Ivan Vanko en bare det med arc reactoren.

Siden Marvel filmene er utrolig sammenhengende , Når for eks agent coulson har i oppdrag på og passe på Tony Stark får han et nytt oppdrag og blir sendt til new mexico , Og det er der den lille byen I Thor filmen er når den "vokteren" blir sendt til jorda av Loke

Poenget mitt er , Jeg trudde kanskje det var noe mer bak jeg ikke hadde fått med meg som kanskje hadde noe sammenheng med noe annet Howard stark har gjort eller noe :p De Marvel filmene er litt dype :p

Lenke til kommentar

Hadde ikke du også blitt litt forbanna hvis en annen person gjorde seg rik og berømt på arbeidet til faren din, mens dere satt igjen med ingenting?

Han hadde så vidt jeg så vodka ? hehe , Men jo selvfølgelig . Jeg bare synes det er rart at han plutslig ble introdusert i Marvel . har aldri hørt om han eller sett noe til han før som jeg kan huske i tegneserier eller tegnefilmer.

Nå snakker dem om at Iron Man 3 filmen skal handle om at Mandarin er Superskurken og det er en gammel kjenning fra marvel. Aldri hørt om vanko :S derfor jeg stusser litt.

Men for og "sette" sammen rekkefølgen på marvel filmene i hvilket rekkefølge vil de gå når det kommer til "rekrutering" til The avengers ? siden alle filmene har en form for sammenheng

Iron man Møter Nick fury og Natasha Romanoff i tilegg til at Agent Coulson blit sendt til new mexico der Thor befinner seg og den vokteren som loke sendte ut. og Natasha Romanoff er jo "undercover" i Irom man 2 for og vurdere tony stark til The avengers initiative

I den siste hulken filmen så møter Bruce banner Tony stark . ( Dette er mest sansynlig feil men er det Tony stark Bruce banner chatter med når han driver og finner fram til en kur ? )

Howard stark er jo med i Captain America det er også nick fury på slutten

I thor filmen møter jo han Agent coulson og agent coulson nevner Tony stark i møtet med den vokteren og så vidt jeg husker jobber han ene forskeren i thor filem i en lab i The avengers Filmen

+ At Clint Barton (Hawkeye) er også med i thor filmen i den scenen hvor thor bryter seg inn for og hente hammeren sin.

Noen flere sammenhenger jeg har glemt og ta med ? eller som jeg evt ikke har oppdaget :p

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...