VH97 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hei. Jeg ønsker meg en egen epost med mitt eget domene. Og jeg vet at man først må kjøpe et domene, men jeg er ute etter den billigste plassen, og også en plass som aksepterer dette gavekortet: VISA SpendOn Gavekort. Jeg har sjekket litt rundt, som på One.com, Domenenavn.no og FastName.no. Der har jeg kommet frem til at det er FastName som er billigst av de. Men om det er noen som har noen andre gode og billige sider som leverer denne tjenesten, eller har du din egen epostkonto, og hvilken side brukte du? Takker for svar! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Bruker one.com og er fornøyd med de. De var billigst den gangen jeg skaffet domenet mitt og jeg har ikke sett noen grunn til å bytte. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Domeneshop.no. Har brukt dem i mange år... Endret 13. juli 2012 av Nator Lenke til kommentar
eddott Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Jeg registrerte et domene hos den billigste jeg fant, og brukte det med Google Apps. Har fungert flott. Gratis epost med mulighet for å kombinere domenet med andre gratis tjenester. Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 14. juli 2012 Del Skrevet 14. juli 2012 Har tre konti hos One.com, og har lite å utsette på dem. Nå skal det sies at jeg bortimot ikke har erfaring med kundeservicen deres, men det er grunnet fantastiske oppetider på serverne. Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Noen som vet om det går an å bruke VISA SpendOn gavekort hos noen av de leverandørene? www.spendon.no om du ikke vet hva det er. Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Noen som vet om det går an å bruke VISA SpendOn gavekort hos noen av de leverandørene? www.spendon.no om du ikke vet hva det er. Man skulle tro dette ikke var noe problem: "Hvor kan jeg bruke SpendOn gavekort? SpendOn gavekort kan benyttes praktisk talt hvor som helst, til hva som helst. Kortet kan benyttes i hele verden i alle butikker som aksepterer Visa (ca. 25 millioner brukersteder - se www.visa.no). Du kan også bruke kortet på internett. Husk da å oppgi "SpendOn gavekort" i feltet "kortholders navn" (eller tilsvarende) dersom nettbutikken spør om dette i betalingsprosessen (kortdetaljer)." 1 Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 http://www.clichehosting.com/no/ Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Registrarer som tilbyr tjenester til privatpersoner Lenke til kommentar
xRun Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hvis man registrerer seg som enkeltpersonforetak i foretaksregisteret, noe som er gratis, så kan du kjøpe et .no domene for etpar hundrelapper, og får der også .no epostadresse med det domenenavnet du velger selv, dersom det ikke er opptatt eller beskyttet av andre. Med enkeltpersonforetak får du også en rekke andre muligheter som ikke er like rett fram for andre privatpersoner. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 err bruk nå google apps. "gmail" på ditt eget domene https://www.google.com/a/cpanel/standard/new3?hl=en&source=gafb-pricing-tablebottom-en og er gratis. Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Google Apps er ikke gratis visst du ikke eier et domene da, da koster det jo 10$ pr. år! Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Google Apps er ikke gratis visst du ikke eier et domene da, da koster det jo 10$ pr. år! Det som ble sagt av -Night- var vel at det å bruke Gmail på ditt eget domene var gratis, ikke at ditt eget domene var gratis. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 google apps er gratis, med eget domene jeg bruker det på flere domener http://www.google.com/enterprise/apps/business/pricing.html Google Apps For individuals and small teams Start Now Free Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Nå har jeg fått melding tilbake hos disse tre domeneselskapene: domeneshop.no, one.com & fastname.no. Alle tre selskapene har svart meg at det ikke går an å betale med VISA SpendOn. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Det er ofte folk ikke vet hva de snakker om, kjør på med bestilling velg VISA og trykk inn. Går det ikke, så må du finne på noe annet, og bestillingen kanselleres. Edit: Sitat VISA Spendon: " Hvor kan jeg bruke SpendOn gavekort? SpendOn gavekort kan benyttes praktisk talt hvor som helst, til hva som helst. Kortet kan benyttes i hele verden i alle butikker som aksepterer Visa (ca. 25 millioner brukersteder - se www.visa.no). Du kan også bruke kortet på internett. Husk da å oppgi "SpendOn gavekort" i feltet "kortholders navn" (eller tilsvarende) dersom nettbutikken spør om dette i betalingsprosessen (kortdetaljer)." Så: i alle butikker som aksepterer Visa. Endret 19. juli 2012 av Troxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå