Eriksendrul Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Som tittelen sier skal du egentlig bare skrive hva du spiste sist Jeg : Brødskive med skinke Du : Det hørtes godt ut Pizza osv sleng ifra deg en liten kommentar om hva du synes om maten til personen over deg. Du kan også fortelle oss om åssen du lagde matretten din om det skulle vere en "egenlagd" rett eller om det er en rett lit utenom det vanlige =) Det jeg spiste sist var Spekematstalerken med rømme ,Potetsalat ,Italiensk salami, spekeskinke og 2-3 andre sorter spekemat =) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Spekemat er alltid godt! Jeg drikker nå 10 år gammel Ardbeg. Er en stund siden jeg spiste, men da spiste jeg grillet indrefilet av svin med bakte poteter, grønsaksgrillspyd og aioli. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Finnes allerede en tråd for dette http://www.diskusjon...ic=1208629&st=0 Endret 13. juli 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
spamex Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Drikker cola og spiser Thai mat(stekte nudler) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det høres godt ut Jeg spiste sjokoladekake og en kopp med tee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå