mobil_jenta Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Her er loggen: Fjernet Skal jeg fortsette med backup og samsung recovery da? Endret 26. juli 2012 av mobil_jenta Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Ja, forsøk en Complete Backup som vist i videoen. Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Holder nå på med backup for 2. Gang. Var plass på harddisken men da den var kommet ca halvveis kom det opp melding om at en dårlig sektor ble funnet på harddisken. Harddiskerstatning anbefales. Etter denne meldingen hang den seg opp. Har nå fått startet den på ny og håper det går denne gangen. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Du trenger ikke forsøke en tredje gang... Post med resultatet av andre forsøk når det er klart. Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Den hang seg opp etter denne beskjeden andre gangen også... Så har ikke noe mer resultat enn det å poste... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Er det noe som er kjøpt på denne maskinen som det gjenstår å ta backup av? F.eks. innhold i iTunes... Som backup programmet har varslet så er harddisken defekt. Dette er en garantisak (hvis du ikke har mistet pc'en i gulvet). De bytter nok harddisken, men du må ta ansvar for å sikkerhetskopiere det du trenger fra den eksisterende harddisken slik at du ikke mister det. Endret 22. juli 2012 av mobile999 Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Nei det er bare photoshop elements og office pakken Jeg reiser om en uke og er da veldig avhengig av å ha med meg pcen. Tror du det er noe sjanse for at jeg får den igjen til da? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg reiser om en uke og er da veldig avhengig av å ha med meg pcen. Tror du det er noe sjanse for at jeg får den igjen til da? Nei. Hvor (sann ca.) i landet bor du? Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Rogaland. Har snakket med verkstedet nå og jeg kan levere den der også prøver de å få den fikset til da. Hvis ikke kan jeg hente den før jeg reiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå