Gå til innhold

[Løst] Hjelp til kjøp av en SFF - rundt 10 000

Anbefalte innlegg

Hei!

Min "kjære" Dell XPS synger i disse dager på sitt siste vers og jeg tenkte derfor på å at min nye skal bli stasjonær. Samtidig, vil jeg ha noe som er lett å transportere. Derfor tenkte jeg på å skaffe meg en SFF.

Har sett litt rundt, men føler ikke at jeg blir klokere på noe. Det er en stund siden jeg har holdt på med PC-bygging og jeg har ingen som helst erfaring med bygging av SFF maskiner. Legg på at de aller fleste reviews av SFF er gamle, og jeg føler meg blind.

Vil gjerne ha en allsidig gaming-PC. Trenger ikke å være "HELT SYK, LISSOM", men gjerne noe som holder en stund. Må gjerne dra spill som Batman AC o.l.

Det trenger forsåvidt ikke å være en Barebone-format, men helst ikke så mye større.

Så det jeg lurer på er om noen kan komme med forslag til en slik PC for rundt kr 10 000. Det er ingen problem å bygge selv, men ferdige løsninger godtas med glede.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, fikk PC'en min, men sitter og griner over den!

Jeg får ikke DVD-brenneren til å funke! Den har en strøminngang som likner på en mini-SATA?

Må jeg ha en adapter for å bruke den! Noen som vet en workaround, evt om jeg kan kjøpe den i butikker?

Suuuuurt!!!

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hei!

Beklager sent svar.. Ja, fikk omsider løst det etter mye om og men.. Måtte til slutt bestille den adapteren fra Komplett og etter det har det funket konge!

Når det gjelder bygging i kabinettet, så synes jeg det var litt lite plass til å kunne ha det ryddig. Slet spesielt med prosessorvifta og dens ledning som flere ganger kom borti ved bevegelse.

Alt i alt veldig fornøyd, men merker at noen av løsningene kunne ha vært bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...