Gå til innhold

Jeg leter etter et samlealbum fra 1995

Brenneriet

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et spørsmål og en etterlysning etter en plate jeg.

Jeg kan huske en sommerplate fra 1995 med dancemusikk fra diverse artister. Scooter - Endless Summer var blant annet som spor 9 eller 10 på denne plata husker jeg. Og i tillegg Outthere Brothers - Boom Boom Boom tror jeg.

På forsiden av albumet var det bilde av en liten rød og gul eller turkis stripete gris (av alle ting).

Dette var en plate som mange hadde kjøpt på denne tiden, men jeg husker ikke hva den heter.

Er det noen der ute som kan kjenne igjen disse beskrivelsene og som kanskje har eller husker denne plata? Og kan gi meg en tracklist kanskje? Kanskje noen har en skoeske med gamle CD-er fra den tiden på loftet etc.

Isåfall ville jeg vært evig takknemlig.

Har jeg postet denne tråden i feil kategori så må den gjerne flyttes

Endret av Brenneriet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan huske en sommerplate fra 1995 med dancemusikk fra diverse artister. Scooter - Endless Summer var blant annet som spor 9 eller 10 på denne plata husker jeg. Og i tillegg Outthere Brothers - Boom Boom Boom tror jeg.

På forsiden av albumet var det bilde av en liten rød og gul eller turkis stripete gris (av alle ting).

Dette var en plate som mange hadde kjøpt på denne tiden, men jeg husker ikke hva den heter.

Er det noen der ute som kan kjenne igjen disse beskrivelsene og som kanskje har eller husker denne plata? Og kan gi meg en tracklist kanskje? Kanskje noen har en skoeske med gamle CD-er fra den tiden på loftet etc.

Om jeg ikke tar helt feil, er de vel Mega Dance 8 du mener :D Husker denne serien med damlealbum selv godt :D

http://www.discogs.c.../release/738178

Ehh, kanskje jeg tar feil alikavel :p Ser Endless summer ikke er på platen, heller ikke Scooter :p

Endret av Salior
Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar helt feil, er de vel Mega Dance 8 du mener :D Husker denne serien med damlealbum selv godt :D

http://www.discogs.c.../release/738178

Ehh, kanskje jeg tar feil alikavel :p Ser Endless summer ikke er på platen, heller ikke Scooter :p

Nei nei nei. Du tar overhodet ikke feil. Du tok bare feil på tallet.

Det var 7ern jeg etterlyste og du satte meg rett på sporet av den. Tusen hjertelig takk og ha en fortreffende helg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...