Kaptein Trefot Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Hei. Oppdaterte driveren til mitt GeForce 580 skjermkort. Dette førte til at ytelsen har halvert seg uten at jeg vet grunnen. Driverversjonen er 301.42 for stasjonær PC. Å gjenopprette PC'en til den forrige driveren virker men det fører bare til at jeg ikke kan oppdatere driveren i fremtiden. Tok også en ren instalasjon for å få default innstillinger for driveren uten at det hjalp. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Har ikke kjennskap til akkurat ditt skjermkort, men rent generelt så ville jeg her anbefalt fortsatt bruk av gammel driver inntil nyere versjon er å få tak i. I tilleg kan du også snoke litt igjennom nVivia sitt nettforum og se om det er rapportert tilsvarende problemer. Lenke til kommentar
Gigahertz Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 (endret) Jeg har akkurat det samme skjermkortet som deg. Har du oppgradert til den nyeste betaversjonen? Det ga meg en ytelsesboost. 304.79 Endret 13. juli 2012 av Gigahertz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå