Cthulhu Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Kunne dere skrevet litt mer om det nye tastaturet, tastaturet på forrige modell hadde problemer med at man kunne trykke ned hjørnet av tastene uten at det ble registrert et trykk, er dette rettet opp i? Siden jeg tydeligvis har en annen skrivestil enn deg, måtte jeg nå teste dette. Jeg er ikke i stand til å klemme ned et hjørne uten at trykket blir registrert. 1 Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Kan dere også teste UX21A, den som har 11,6 tommers skjerm? Eller venter dere med den til UX21A med touch-skjerm og Windows 8 kommer? (Det er mange av oss som foretrekker denne formfaktoren, for øvrig, så vær så vennlige å teste disse maskinene også!) Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 maskinen i testen er garantert håndplukket av ASUS med null "blødning". har vært borti 6 stk UX32VD nå, og noen få UX31A.. alle hadde bleeding nede i skjermen. Utrolig irriterende med svart bakgrunn, men merkes ikke ved vanlig bruk. Lenke til kommentar
rosapanter Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg ser ssd disken fikk 7,9 i Windows opplevelsesinndeks. Er testpcen utstyrt med ADATA eller SANDISK SSD? Lenke til kommentar
rosapanter Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Har nå startet opp min ux31a med Sandisk SSD. Den viser 7,5 på windows-opplevelsesindeks rett ut av esken. Spørsmålet er om forskjellen mellom ADATA og SANDISK er merkbar? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Har nå startet opp min ux31a med Sandisk SSD. Den viser 7,5 på windows-opplevelsesindeks rett ut av esken. Spørsmålet er om forskjellen mellom ADATA og SANDISK er merkbar? du merker garantert ikke forskjell. husk at opplevelsesindeksen i seg selv kan variere.......... Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Æsj. Uten ethernetinngang og med så dårlig utnyttelse av plass iht skjerm (mange cm tykk ramme rundt) så er denne uaktuell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå