Fizzle Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg lurer på hva som er vanlig når det kommer til klesvask osv på skip? Jeg skal jobbe som hjelpearbeider i 4 uker på et supply fartøy snart, og jeg lurer derfor på hva som er vanlig når det kommer til hyppighet av vasking osv? Hvor ofte kan man ta seg nye håndduker / sengetrekk / dynetrekk osv? Kan man ta nytt, eller skal man bare vaske det man allerede har selv? Eventuelt andre ting jeg bør vite? Takk! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Er forskjellig fra skip til skip vil jeg tro, men når jeg var på båt i militæret var det folk som vasket sengetøy/håndduker for oss, men klærene måtte vi vaske selv Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Da jeg jobbet på båt (som kadett), så kunne vi vaske så ofte vi ville. Det var vaskemiddel og alt du trengte for å vaske ditt eget tøy. Så fikk vi nytt sengetøy og håndklær en gang i uken, dette ble da vasket av "vaskepersonellet" ombord. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Er det ikke mye lettere å bare spørre arbeidsgiver enn å stille det spørsmålet på et forum på nettet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå